  • 1. Data: 2002-11-21 13:40:36
    Temat: Okres wypowiedzienia
    Od: "Impal" <i...@s...pl>

    Witam,
    Pracuję na umowę o pracę od 1 grudnia 1999 r. 30 listopada upływają więc 3
    lata.
    Jeżeli dostanę wypowiedzenie jeszcze w listopadzie to będą mi przysługiwały
    3 miesiące czy 1 ?
    pozdrawiam KM

  • 2. Data: 2002-11-21 16:17:12
    Temat: Re: Okres wypowiedzienia
    Od: "le Roi" <d...@p...fm>

    1 m-c

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-11-21 16:21:47
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    le Roi napisa_(a):

    > 1 m-c

    A ja bym powiedział, że 3 miesiące

    KG

  • 4. Data: 2002-11-21 22:18:21
    Od: "le Roi" <d...@p...fm>

    liczy sie czas kiedy pracownik otrzymal wypowiedzenie; jesli dostanie w
    listopadzie 2002 to nie ma jeszcze 3 lat - nie wiec warunku 'co najmniej 3
    lata'; wiec jest 1 miesieczne;

    dlaczego wg Ciebie jest 3?

  • 5. Data: 2002-11-22 00:30:40
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    le Roi napisa_(a):

> [...]
    > listopadzie 2002 to nie ma jeszcze 3 lat - nie wiec warunku 'co najmniej 3

    Bo nie termin kiedy otrzymał wypowiedzenie,a moment rozwiązania umowy o
    pracę. Staż pracy - czyli od zawarcia do rozwiązania umowy po upływie
    okresu wypowiedzenia.

    KG

  • 6. Data: 2002-11-22 07:57:46
    Od: "le Roi" <d...@p...fm>

    nie masz racji; decyduje dokonanie wypowiedzenia - a scisle przyjecie tego
    oswiadczenia przez pracownika;

  • 7. Data: 2002-11-22 14:38:03
    Temat: Odp: Okres wypowiedzienia
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik le Roi <d...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:arko2a$dct$...@s...man.poznan.pl...
    > nie masz racji; decyduje dokonanie wypowiedzenia - a scisle przyjecie tego
    > oswiadczenia przez pracownika;

    Decyduje termin rozwiązania umowy a nie złożenia wypowiedzenia. Liczyć
    musisz cały staż pracy. Beata