  • 41. Data: 2009-03-18 09:40:42
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AdamS" <a...@c...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:o2kl137s51yy$.1srr5w40c2owy.dlg@40tude.net...

    > a jaki problem samemu odczytac licznik i sprawdzić jak się to ma do
    > prognoz?

    a jaki problem jest w wyslaniu czlowieka i sprawdzeniu licznikow w calym
    rejonie?
    jaki jest problem w modernizacji licznikow na takie, do ktorych nie bedzie
    trzeba wysylac czlowieka, bo same beda podawac odczyty do centrali?

  • 42. Data: 2009-03-18 09:46:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "AdamS" <a...@c...interia.pl> napisał w wiadomości

    > a jaki problem jest w wyslaniu czlowieka i sprawdzeniu licznikow w calym
    > rejonie?

    Ten człowiek będzie chciał za to pieniądze?
    I będziesz musiał mu zapłacić.

    > jaki jest problem w modernizacji licznikow na takie, do ktorych nie bedzie
    > trzeba wysylac czlowieka, bo same beda podawac odczyty do centrali?

    Pewnie znowu kasa.

  • 43. Data: 2009-03-18 10:18:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ten człowiek będzie chciał za to pieniądze?
    > I będziesz musiał mu zapłacić.

    to nie ja swiadcze uslugi

    > Pewnie znowu kasa.

    ktora w pespektywie czasu sie zwroci, jednak trzeba wykazac odrobine dobrej
    woli, checi i myslenia, czego monopolistom przewaznie brakuje, bo starac sie
    nie musza

  • 44. Data: 2009-03-18 10:23:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 17 Mar 2009 15:36:19 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Mam Ci przesłać swoje faktury za prąd?
    ^^^^^^^
    Cavallino ... znowu dałeś pizdeczki na całej linii :)))
    Jak nei "wpis do hipoteki" to "faktura za prąd' ... i znowu będziesz brnął
    w swoje wyimaginowane teorie.
    Nie ma czegoś takiego jak "faktury za prąd".
    Odsyłam do definicji prąd :)
    A jaki jest tytuł "owych" faktur to sam sobie sprawdź, potem tu przyjdź,
    posyp głowę popiołem i przeproś :)
    Oraz podziękuj za "nauki" :)

    > A to że Ty i Tobie podobni malutcy odbiorcy dostali promocyjną ofertę,

    Znalazł się odbiorca grupy I/II po ŚN lub NN. ;PPPPP

    > które W ZAMIAN za niższy abonament mają odczyty raz w roku, a przez resztę
    > roku płacą wg mniej lub bardziej trafionej prognozy, to jest właśnie UKŁON
    > energetyki wobec takowych odbiorców.

    Dupcys waść jak mały kaziu po wielkim piwie :)

    > To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    > nie dostałem, a szkoda.
    >
    > To zresztą zależy od zakładu energetycznego, ja niestety nigdy takiej oferty
    > nie dostałem, a szkoda.

    W czym problem by sobie wybrać innego dostawcę energii elektrycznej?

  • 45. Data: 2009-03-18 10:23:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to nie ja swiadcze uslugi

    Nie - Ty z niej korzystasz.
    I zapłacisz za zwiększenie jej kosztów.

    > ktora w pespektywie czasu sie zwroci,

    Albo się zwróci, albo się nie zwróci.
    Mógłby być problem z przerzuceniem kosztów takiego rozwiązania na
    użytkowników.

  • 46. Data: 2009-03-18 10:25:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^
    > Cavallino ... znowu dałeś pizdeczki na całej linii :)))

    Pyskuj sobie mamusi.
    PLONK

  • 47. Data: 2009-03-18 10:29:59
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > pytanie tylko dlaczego za cos co jest norma, mamy dodatkowo placic?

    W Enerdze nie ma takich opłat za regulowanie comiesięczne.
    Ale prognozy też wyliczają chyba z głowy. Ostatnio dostałam o 200% wyższą,
    niż przeciętne zużycie, więc poszłam się "popieniaczyć". Jednak zmianę
    wytargowałam w sumie bez większego problemu - kobieta wzięła fakturę,
    podarła, wystawiła nową pytając "No to jak pani ocenia swoje zużycie na
    kolejne półrocze" i na tym się skończyło ;-)
    Przypuszczalnie, gdybym jednak była mało asertywną, półślepą staruszką, to
    pewnie udałoby im się mnie "okantować"

    Pozdrawiam
    Emka

  • 48. Data: 2009-03-18 10:32:06
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > Pytanie jest zadane od złej strony. W tym przypadku zakład energetyczny
    > pozwala Ci płacić mniej, w porównaniu do standardowej oferty, ale za to,
    > że nie musi do Ciebie wysyłać inkasenta co miesiąc,

    U nas licznik podaje się samemu. Telefonicznie :)
    Nie wiem na jakiej zasadzie to działa, muszą mieć chyba ogromne zaufanie do
    ludzi*, ale tak to właśnie się odbywa już od 10 lat (Energa, Trójmiasto)

    * oszukiwanie nie ma w sumie żadnej racji bytu, bo przypuszczalnie jak
    zrobią jednak jakiś niespodziewany "nalot" to doliczą potem wszelkie
    niedopłaty i wtedy będzie płacz ;-)

    Pozdrawiam
    Emka

  • 49. Data: 2009-03-18 10:54:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    Emka pisze:

    > Przypuszczalnie, gdybym jednak była mało asertywną, półślepą staruszką,
    > to pewnie udałoby im się mnie "okantować"

    No patrz - Tobie zawyżyli zaliczki to znaczy chcieli okantować, innemu
    zaniżyli - też się czuje okantowany. :)

    --
    spp

  • 50. Data: 2009-03-18 11:32:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie - Ty z niej korzystasz.
    > I zapłacisz za zwiększenie jej kosztów.

    > Albo się zwróci, albo się nie zwróci.
    > Mógłby być problem z przerzuceniem kosztów takiego rozwiązania na
    > użytkowników.

    nie bylo by takich dylematow, kiedy bylaby skuteczna konkurencja, wtedy by
    sie okazalo ze nie dosc ze wszystko mozna, to jeszcze jest taniej, kiedys
    tez wszyscy mysleli ze telefon to luksus, a ceny za rozmowy takie maja byc,
    jak sie okazuje terza prosza aby miec telefon u nich, a ceny sa coraz
    nizsze, wiec o czym mowa