  • 81. Data: 2009-03-23 12:32:20
    Temat: Re: Ogromne "wyrównanie" rachunku za prąd za poprzednie pół roku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:gq7jt2$lnv$1@news.onet.pl...

    > Znaczy twierdzisz, że jak więcej wygadasz, to będziesz oburzony, że abonament
    > nie objął Twoich rozmów i po fakcie musisz więcej zapłacić?

    kolejny ktory rozumie co chce

    o co mi chodzi odpowiedzialem amamowi, wiec przeczytaj

  • 82. Data: 2009-03-23 12:34:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AdamS" <a...@c...interia.pl> napisał w wiadomości

    > Twój przykład jest klasycznym biadoleniem po fakcie i tyle.

    no coz, czytanie opanowales, teraz kolejny krok, rozumiec co czytasz

    chodzi mi o zasade, place za to co wygadam, zuzyje, wg licznika na bierzaco,
    czyli w cyklu miesiecznym, a nie prognozy i zastanawianie sie czy byc moze
    czegos nie przekroczylem, co za pol roku mi sie czkawka w postaci wysokiego
    rachunku odbije

    latwiej placic jest cos w malych kwotach, niz jednorazowo w duzej, po to
    wymyslono np raty

  • 83. Data: 2009-03-23 12:42:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > kolejny ktory rozumie co chce

    Nie, to Ty masz problem z rozumieniem tego co sam piszesz.
    Dostałeś dokładną analogię.
    I też Ci się nie podoba.

  • 84. Data: 2009-03-23 13:35:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie, to Ty masz problem z rozumieniem tego co sam piszesz.
    > Dostałeś dokładną analogię.
    > I też Ci się nie podoba.

    dostales analogie, ale jak widac nadal nie rozumiesz sensu przekazu