  • Data: 2004-08-14 11:46:46
    Temat: Re: Odwolanie zabezpieczenia - problem
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Sue napisał(a):
    > [ ...] I niestety, na postanowieniu o umorzeniu
    > sprawy figuruje inna (tylko nowa) sygnatura niz na postanowieniu
    > zabezpieczajacym (tyko stara).
    > Moze ktos ma jakis pomysl na wyjscie z impasu?
    > Dodam jeszcze ze postanowienie o umorzeniu sprawy wydano kilka lat temu, do
    > tej pory nie bylo wlascicielce do niczego potrzebne, wiec tez nikt nie
    > zwrocil uwagi na to ze sygnatura sie rozni.
    > Pozdrawiam,
    > Sue

    Ustalić w sądzie. Przy nadawaniu nowego numeru sprawy w repetytorium wpisuje się
    w odpowiedniej rubryce poprzedni numer sprawy. Trzeba więc tam spojrzeć.
    A swoją drogą można według mnie wystąpić o wydanie postanowienia o umorzeniu w
    formie pisemnej do sądu podając starą (znaną) sygnaturę akt. Powinni wydać
    właściwe postanowienie.
    --
    JOHNSON :)