  • Data: 2004-08-14 16:40:06
    Temat: Re: Odwolanie zabezpieczenia - problem
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ustalić w sądzie. Przy nadawaniu nowego numeru sprawy w repetytorium wpisuje
    się
    > w odpowiedniej rubryce poprzedni numer sprawy. Trzeba więc tam spojrzeć.
    > A swoją drogą można według mnie wystąpić o wydanie postanowienia o umorzeniu
    > formie pisemnej do sądu podając starą (znaną) sygnaturę akt. Powinni wydać
    > właściwe postanowienie.
    > --
    > JOHNSON :)

    Tylko ze sad przyslal postanowienie o umorzeniu wlasnie z samym nowym numerem
    (niedawno, bo stare sprzed lat gdzies przepadlo) a pani z sekretariatu
    twierdzi ze na pewno na wydanym postanowieniu jest kropka w kropke to co na
    oryginale przechowywanym w aktach sprawy i skoro nie ma starej sygnatury, to
    widocznie nigdy nie bylo (nie wiem czy dobrze rozumuje, ale zakladam ze z
    postanowieniami jest analogicznie jak z wyrokami albo aktami notarialnymi -
    oryginaly przechowywane sa "u zrodla", a wydaje sie tylko odpisy).
    Zaswiadczen o tym ze to ta sama sprawa ma dwie rozne sygnatury (wg pani z
    sekretariatu) nie wydaje sie.
    A prawnik ze spoldzielni mieszkaniowej nie chce uznac postanowienia o
    umorzeniu ktore ma inna sygnature (no bo skad ma wiedziec ze to ta sama
    sprawa).
    Na razie dalszych pomyslow brak.