  • Data: 2004-08-15 16:46:24
    Temat: Re: Odwolanie zabezpieczenia - problem
    Od: "Sue" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest interesem prawnym brak rozumu
    > pełnomocnika spółdzielni czy też konieczność uzyskania określonych dowodów.
    > Ale to wszystko co napisałem sąd winien napisać w uzasadnieniu orzeczenia
    > oddalającego powództwo, a to już chyba przekona tego "prawnika" ze
    spółdzielni.

    > Osobiście polecam jednak drogę numer 1, jak tańszą, szybszą i łatwiejszą.

    Tak, droga nr 1 wydaje sie lepsza. Zastanawiam sie jeszcze jak mozna by
    przekonac prawnika ze spoldzielni. Czy prawnik majac postanowienie o umorzeniu
    z inna sygnatura, moglby zadzwonic, ewentualnie pofatygowac sie do sadu i
    potwierdzic ze to jest ta sama sprawa? Czy informacje telefoniczna z sadu
    pranik moze traktowac jako wystarczajaca?
    Tzn jak prawnik moze sie zabezpieczyc przed sytuacja taka ze ktos przynosi
    postanowienie o umorzeniu innej sprawy i twierdzi ze to ta sama sprawa (bo
    teoretycznie mogla istniec druga sprawa miedzy tymi samymi osobami).
    Pozdrawiam,
    Sue