  • 11. Data: 2011-01-09 16:03:24
    Temat: Re: Odszkodowanie za wadliwe działanie licznika energii elektrycznej
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    news:igc5un$c47$1@news.onet.pl...

    > I to jest _Twój_ zegarliczik? No to rzeczywiście masz problem -
    > elektrownia będzie go miała w d...

    Zegar elektrowni i mój działają poprawnie i na zegarze elektrowni widać że
    jest w drugiej taryfie. To licznik nie przełącza liczydła - zacina się
    mechanizm. Pukam w licznik i działa.

    > Podejrzewam jednak że to zegar dostawcy prądu.
    > U mnie w takim przypadku zrobili korektę - po reklamacji przeliczyli
    > zużycie wg podobnego okresu z ub.r. i wszyło ... 7 zł różnic. ;)
    >
    > Bez reklamacji licznika nie obejdzie się. ;)

    U mnie to nie przejdzie. Rok temu miałem mniej zoptymalizowane wykorzystanie
    II taryfy, więc będę jeszcze bardziej do tyłu.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2011-01-09 16:15:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 10:03 AM, Jan Werbinski wrote:
    > Zegar elektrowni i mój działają poprawnie i na zegarze elektrowni widać
    > że jest w drugiej taryfie. To licznik nie przełącza liczydła - zacina
    > się mechanizm. Pukam w licznik i działa.

    masz kamere?
    nagraj.
    niech przyjda i sami zobacza.
    na zwrot bym nie liczył, ewentualnie niewiele.

  • 13. Data: 2011-01-09 16:17:28
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/9/2011 6:31 AM, ąćęłńóśźż wrote:
    > Zrobić dokumentację fotograficzną.
    > Przyprowadzić wiarygodnego świadka z zegarkiem.
    > Iść z tym do sądu.

    przychdzi baba do sądu, a sąd tez baba.
    I co dalej?

  • 14. Data: 2011-01-09 17:06:06
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 17:02, Jan Werbinski pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Może zadzwonić w tym czasie po kogoś z pogotowia elektrycznego, żeby
    > zobaczył i spisał protokół?
    > =============
    >
    > Wydzwaniam do nich codziennie i oni to odnotowują.

    Licznik powinien się przełączyć w dzień czy w nocy?
    Bierzesz od nich jakiś dowód tego odnotowania?

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-01-09 17:08:18
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-09 17:03, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    >
    > U mnie to nie przejdzie. Rok temu miałem mniej zoptymalizowane wykorzystanie
    > II taryfy, więc będę jeszcze bardziej do tyłu.

    Z tego co wiem to po 5 latach należy się bezplatna wymiana Licznika.

    --
    animka

  • 16. Data: 2011-01-09 17:18:56
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    wrote:

    > Wydzwaniam do nich codziennie i oni to odnotowują.

    To może zadzwoń do nich i powiedz, że chyba Ci się coś popsuło i nie
    przełącza, bo ciągle masz II taryfę. Jak przyjadą, to im wytłumaczysz, o co
    biega - w końcu im nie przeszkadza, że płacisz więcej. Ale jakbyś miał
    płacić mniej - to inna bajka.
    J.

  • 17. Data: 2011-01-09 20:29:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 18:08:18 +0100, animka napisał(a):

    > Z tego co wiem (...)

    I tu możesz skończyć. Poczytaj może o legalizacji liczników, zanim znów
    zaczniesz pleść bzdury. Legalizacja jest co 15 lub 8 lat, zależnie od typu
    licznika.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2011-01-09 20:42:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-01-09 21:29, Borys Pogoreło pisze:

    > I tu możesz skończyć. Poczytaj może o legalizacji liczników, zanim znów
    > zaczniesz pleść bzdury. Legalizacja jest co 15 lub 8 lat, zależnie od typu
    > licznika.

    Pomerdało się jej z wodomierzami. ;)

    --
    spp

  • 19. Data: 2011-01-09 23:22:05
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > I tu możesz skończyć. Poczytaj może o legalizacji liczników, zanim znów
    > zaczniesz pleść bzdury. Legalizacja jest co 15 lub 8 lat, zależnie od typu
    > licznika.

    U mojej matki wymienili po 5 latach ( licznik z dwoma strefami).

    --
    animka

  • 20. Data: 2011-01-10 13:52:25
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Obliczyć samemu zużycie za całość wg II tańszej taryfy.
    Wezwać ZE do zapłaty (ZE odmówi lub nawet nie odpowie)
    Złożyć do sądu rejonowego pozew o zapłatę (na formularzu).
    Czekać na sprzeciw ZE od wydanego przez referendarza sądowego nakazu, lub
    cieszyć się nakazem zapłaty przeciw ZE.
    Uzyskać klauzulę wykonalności.
    [...]
    PS 1. W międzyczasie kupić generator lub przenieść się do innego dostawcy.
    PS 2. Cały czas pamiętać, że po drugiej stronie masz grupę przestępczą
    zorganizowaną pod szyldem ZE.

    -----