  • 1. Data: 2011-01-07 17:13:59
    Temat: taksy notarialne
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Za jakiś czas będę musiał przeprowadzić pewną transakcję, która będzie
    wymagała obecności notariusza. CHcę być przygotowany finansowo na tę
    operację, a że daaawno nie korzystałem z tego typu usług, to zapytuję
    BiSwK: gdzie (najlepiej w sieci) można znaleźć wysokość (widełki) opłat
    notarialnych od konkretnych czynności?

    I druga sprawa: będzie mi potrzebny "pierwszy lepszy" notariusz, bo
    sprawa jest nieskomplikowana, więc tym bardziej istotna dla mnie jest
    wysokość opłaty za dokonane tej czynności. Stąd drugie pytanie: jak
    bardzo opłaty notariuszy są zróżnicowanie i od czego to zróżnicowanie
    zależy? Domyślam się, że np. w DC i dużych aglomeracjach będą one
    najwyższe, a poza nimi niższe, ale jak bardzo niskie (czy w ogóle jest
    sens szukania tańszego notariusza, czy od razu iść do pierwszego z brzegu)?

    Będę wdzięczny za wskazówki w tej sprawie

    Pozdrawiam
    pwz

  • 2. Data: 2011-01-07 17:27:58
    Temat: Re: taksy notarialne
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-01-07 18:13, pwz pisze:
> [...]
    > sens szukania tańszego notariusza, czy od razu iść do pierwszego z brzegu)?
    >
    > Będę wdzięczny za wskazówki w tej sprawie

    Najpierw zapytaj wujka Gugla o maksymalne stawki, a potem obdzwoń
    wszystkich notariuszy w zasięgu z tekstem, że "sąsiedni" zaproponował Ci
    70% maksa, ale dla Ciebie to nadal za dużo i ile on Ci wobec tego proponuje.
    Nie karm pijawek własną krwią. Niech się sq..ny pasą na bylętach.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-01-07 18:47:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-07 18:27, Maruda pisze:

> [...]
    > proponuje.
    > Nie karm pijawek własną krwią. Niech się sq..ny pasą na bylętach.

    Przez telefon każdy będzie podawał stawki maksymalne. Jak nie masz
    znajomego notariusza to raczej się nie potargujesz.

    --
    Liwiusz