  • 1. Data: 2011-01-07 21:39:39
    Temat: problem z bankiem --- zle zaksiegowana kasa co mozna z tym robiv
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    witam
    uzywam karty kredytowej jednego z dosc znanych i cenionych bankow na rynku
    polskim.

    sprawa wyglada tak
    ze otrzymalem zwrot za pewien towar za ktory kiedys zaplacilem
    w wysokosci 1035dolarow

    niestety bank to zle zaksiegowal....
    wyszlo na to ze mam jeszcze do splacenia 1650zl.... a tych dolarow na
    zwrocie wogole nie widac... gdybym nie sprawdzal nie liczyl nie doszedl bym
    do tego
    2h rozmawialem z konsultantem ktory sie juz sam zakrecil i nie weidzial o co
    chodzi
    wina jest 100% banku, poprostu gdyby nie czysta matematyka to by kasa
    przepadla

    porobilem wydruki i screenshoty transakcji...
    sprawa w toku w poniedzialek ma ktos dzwonic w tej sprawie... jeden wielki
    ????????????????

    co mozna z tym zrobic?
    myslalem o:

    pojsc do placowki przede wszystkim zamknac konto i oswiadczyc ze ide do
    gazety troche im obsmarowac tylek
    tym bardziej ze to nie pierwszy raz kiedy taki cyrk z tym bankiem mialem
    niedosc ze osoby niekompetentne nie wiedza jak pomoc
    nie udzielaja odpowiedzi na konkretnie postawione pytanie, to jeszcze sami
    nie wiedza jak dziala ich system.. poprostu zenada
    a z tymi ~3000zl ktore zostaly blednie zaksiegowane i sam konsultant
    stwierdzil ze cos nie tak jest to juz przesada
    wychodzi na to ze teraz musze wszystkie transakcje na koncie przeanalizowac
    czy byly dobrze ewidencjonowane ksiegowane i liczone
    a kwoty przelewaja sie w granicach do 50000zl...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-01-07 23:37:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/7/2011 3:39 PM, bartek wrote:
> [...]
    > przeanalizowac czy byly dobrze ewidencjonowane ksiegowane i liczone
    > a kwoty przelewaja sie w granicach do 50000zl...

    strasznie ogólnikowe to.
    najlepiej by bylo jakbys w matematyce posługiwał sie liczbami a nie
    słowami, czyli data, kwota

    co to znaczy zle zaksiegowal? krzywo czy jak?
    napisz konkretnie, nie zaksiegowal, zaksiafowal ze złą datą, zaksięował
    złą kwotę, policzył/niepoliczył odsetek itp itd.

    narazie to nic sie doradzic.

    chodzic do gazety sobie mozesz, jak ci to ulzy, ale jakies tabletki
    działają szybciej i lepiej

    sprawdz w regulamnie karty czy masz obowiazek spłacać sporne transakcje,
    ja mam, ze spłacie podlega tylko to co jest bezsporne.
    wpłać.spłać to co jest oczywiste, reszte pisemnie składasz reklamacje.
    i tyle.

  • 3. Data: 2011-01-08 07:48:54
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    w dupach sie przewraca....
    Normalny człowiek w razie nieprawidłowosci składa reklamacje

  • 4. Data: 2011-01-08 11:01:44
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    aha reklamacje
    no to super, stracic mozna 3000zl i mam reklamowac
    to od kiedy swoje pieniadze ktore powierzam w profesjonalne rece musze
    jeszcze sie doliczac i szukac tych pieniedzy po koncie

    zwrocil mi serwis 3000zl
    a oni mi napisali ze dodatkowo musze im oddac do banku 1700zl
    i obciazyli mnie na 1300zl

    a 3000 poszlo sobie gdzies na spacer.....

  • 5. Data: 2011-01-08 11:23:55
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 08 Jan 2011 12:01:44 +0100, bartek napisał(a):

> [...]
    > a oni mi napisali ze dodatkowo musze im oddac do banku 1700zl i
    > obciazyli mnie na 1300zl
    >
    > a 3000 poszlo sobie gdzies na spacer.....

    Obawiam się, że jeśli w banku przedstawiasz twój problem równie
    precyzyjnie jak tutaj, to tych pieniędzy jeszcze długo nie zobaczysz....

  • 6. Data: 2011-01-08 11:48:15
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    > zwrocil mi serwis 3000zl
    > a oni mi napisali ze dodatkowo musze im >oddac do banku 1700zl

    A na podstawie czego? Może jakieś opłaty za transakcje, prowizje?

  • 7. Data: 2011-01-08 14:51:05
    Od: "bartek" <z...@...pl>

    nie
    wzystko jest czarno na bialym
    karta byla splacona do 0.
    potem zwrot 1075$,
    i nagle wyrosl sobie jakis dlug spod ziemi i obciazenie
    zrobili tak
    ze 1700do splaty a 1300zl obciazyli
    zamiast potraktowac to jako zwrot zrobili jakies jaja
    jak bylo tak przy jednej transakcji moglo tego byc wiecej
    to jak mozna teraz ufac temu przedsiebiorcy ?
    moglem nie byc ja sam, moze byc wielu
    warto ostrzec ab ykazdy sprawdzil rachunki...

  • 8. Data: 2011-01-08 14:52:33
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl>

    Użytkownik "bartek" <z...@...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    <ciach>

    bardzo niejasno opisałeś całość sytuacji więc ciężko udzielić Ci
    szczegółowej odpowiedzi...

    być może sporna kwota jest w blokadach - a nie jest jeszcze rozliczona? a
    może ktoś Ci powiedział że zwraca pieniądze za towar, a tak na prawdę nic
    nie zwrócił? a może przelew zwrotny na kartę kredytową został nieprawidłowo
    wykonany? W pierwszej kolejności poprosił bym o jakieś potwierdzenie zwrotu
    omawianej kwoty od ów osoby.

    Jeżeli masz pewność że bank się rąbnął - atakuj ich ostro ale zgodnie z ich
    procedurami - tzn. reklamacja wraz z określonymi przez Ciebie oczekiwaniami
    np. oprócz zwrotu zaległości powiedz że oczekujesz 100zł (czy jakiejś innej
    realnej kwoty) rekompensaty za połączenia telefoniczne z infolinią, dojazdy
    do oddziału, czas itd. itp. czyli za koszta które musiałeś ponieść aby
    sprawę rozwiązać (banki mają budżety na tego typu cele, tylko nie wymyśaj
    kwoty z kosmosu ).

    Jak chcesz to idź ze sprawą do gazety, radia, telewizji a nawet i księdza
    proboszcza - możesz mieć 200% pewności że "placówka" będzie miała to głęboko
    w dupie (od pracowników po dyrektorów). Przecież procedury bankowe nie są
    tworzone przez placówki, a tym bardziej rozliczanie tranasakcji (szczególnie
    internetowych) nie jest przez nich wykonywane. Jak zagrozisz zamknięciem
    konta to na pewno wszyscy się rozpłaczą i padną na kolana z prośbą abyś tego
    nie robił - w końcu klientów ten bank (jaki by nie był) dużo nie ma, więc
    jak odejdziesz to posypie im się cała struktura i pewnie zamkną oddziały w
    całej Polsce.

    Pzdr,

  • 9. Data: 2011-01-08 15:02:01
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2011-01-08 15:51, bartek wrote:
> [...]
    > to jak mozna teraz ufac temu przedsiebiorcy ?
    > moglem nie byc ja sam, moze byc wielu
    > warto ostrzec ab ykazdy sprawdzil rachunki...

    jeśli dla ciebie to jest czarno na białym, to nie dziwię się że nie
    możesz się dogadać z konsultantem.

    gacek

  • 10. Data: 2011-01-08 16:14:04
    Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kubba Bubba" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dużo nie ma, więc jak odejdziesz to posypie im się cała struktura i pewnie

    I wreszcie ktoś całą prawdę napisał - bo właśnie tak to wygląda. Szacun.

    K.