  • 1. Data: 2003-01-24 15:18:08
    Temat: Odszkodowanie za utrate wartości pojazdu po naprawie ......?
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    Witam i pytam!
    W niegroźnej kolizji drogowej (jestem poszkodowanym) porysowano mi lakier na
    zderzaku nowego samochodu ( 2 miesiące) tak że parę rys przebiło się do
    plastiku. Ubezpieczalnia chce wypłacić mi tylko odszkodowanie za malowanie
    zderzaka, ale tym samym w nowym samochodzie powstaje element jakby wtórny,
    który przy np. sprzedaży (gdyby był zauważony) może obniżyć jego wartość
    (dwa lakiery tzn. że samochód był "bity", przecież nikt mi nie uwierzy że
    było to tylko "parę" rys).
    Czy istnieje przepis na który mógłbym się powołać w odwołaniu w celu wypłaty
    odszkodowania za spadek wartości pojazdu albo wymiany zderzaka na nowy?
    pozdr

  • 2. Data: 2003-01-24 15:31:49
    Od: "ROB_TEL_KOM" <g...@U...wp.pl>

    > Czy istnieje przepis na który mógłbym się powołać w odwołaniu w celu
    wypłaty
    > odszkodowania za spadek wartości pojazdu albo wymiany zderzaka na nowy?

    Bylo ostatnio sporo na ten temat - poszukaj w archiwum

    --
    pzdr. Robert gg#10900
    6210(at)pf.pl

    ---

  • 3. Data: 2003-01-24 19:02:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik tompac napisał:
> [...]
    > odszkodowania za spadek wartości pojazdu albo wymiany zderzaka na nowy?

    Miała niedawno taka sama sytuacje. I mam w raczce pismo z PZU że
    odszkodowanie za utrate warości pojazdu mogę dostać jeżeli go sprzedam i
    udowodnie że stłuczka miała wpływ na obniżenie ceny.

    Niczego więcej nie udało mi się uzyskać...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-24 19:09:13
    Od: "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl>

    Podpowiem III CZP 57/2001 Uchwała SN niestety co do treści to bez archiwum
    już nie pomogę. Właśnie jestem na wylocie na urlop i bez dostępu naszej
    strony link Ci nic nieda :-( . Poszukaj w Rzepie tam też to było.

    --
    Paweł Łukawski
    Renault Thalia 1.4 16V

  • 5. Data: 2003-01-24 20:56:09
    Od: "grisza" <g...@c...pl>

    Użytkownik "Paweł Łukawski" <p...@n...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b0s30l$9m5$1@pippin.warman.nask.pl...

    Wrzuciłem do http://cpi.pl/misc/ubezp-sam.txt

    --
    serdecznie pozdrawiam
    Grzegorz Bałysz // 0600 400 000

  • 6. Data: 2003-01-25 08:30:39
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > Podpowiem III CZP 57/2001 Uchwała SN niestety co do treści to bez archiwum
    > już nie pomogę. Właśnie jestem na wylocie na urlop i bez dostępu naszej
    > strony link Ci nic nieda :-( . Poszukaj w Rzepie tam też to było.

    Dzięki serdeczne!!!!!!!
    Z tego wynika że mam jakieś szanse!!!!!
    Już raz mnie jedna ubezpieczalnia na 7kPLN przerobiła, dlatego teraz tak
    łatwo się nie dam, tym bardziej że chodzi o mojego "Partnera - fullwypas"
    ;-))))))
    pozdr

  • 7. Data: 2003-01-27 08:01:27
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)