  • 1. Data: 2005-07-12 18:28:18
    Temat: Odszkodowanie za uraz akustyczny
    Od: "Piotrek" <s...@p...fm>

    Witam

    Słuchałem odtwarzacza mp3 przez słuchawki (dosyć cicho) i się
    popsuł w ten sposób, że głośność nagle zwiększyła się do maksimum
    (i tak już zostało, niezależnie od położenia regulatora głośności).

    Doznałem urazu akustycznego - stwierdziłem pogorszenie się słuchu,
    odczuwam bóle i zawroty głowy, cierpię na bezsenność.
    Pytanie brzmi: czy mogę domagać się od producenta odszkodowania
    i na jakiej podstawie prawnej (proszę w miarę możliwości o "nakierowanie"
    na odpowiedni paragraf).

    Zapewne będę musiał przedstawić wynik badań lekarskich, ale przed tym
    wydarzeniem nie robiłem badań słuchu i nie ma za bardzo jak dokonać
    porównania. Czy to jest istotna przeszkoda?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Piotr

  • 2. Data: 2005-07-12 20:52:47
    Temat: Re: Odszkodowanie za uraz akustyczny
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <s...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:db19n6$5v9$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2005-07-12 20:53:42
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > wydarzeniem nie robiłem badań słuchu i nie ma za bardzo jak dokonać
    > porównania. Czy to jest istotna przeszkoda?

    tego to jeszcze nie było
    :))))

  • 4. Data: 2005-07-12 21:58:52
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > wydarzeniem nie robiłem badań słuchu i nie ma za bardzo jak dokonać
    > porównania. Czy to jest istotna przeszkoda?

    Nikt nie robi badań słuchu przed kupieniem mp3 playera.
    Przede wszystkim to idź do lekarza i jak dostaniesz papiery od lekarza
    to pogadamy dalej.

  • 5. Data: 2005-07-13 09:58:26
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Im wcześniej pójdziesz do lekarza - tym lepiej. Niektóre skutki urazu
    akustycznego mają charakter czasowy i ustępują po upływie
    kilkudziesięciu godzin.

    Piotrek wrote:
    > Zapewne będę musiał przedstawić wynik badań lekarskich, ale przed tym
    > wydarzeniem nie robiłem badań słuchu i nie ma za bardzo jak dokonać
    > porównania. Czy to jest istotna przeszkoda?

    Niestety w praktyce może to być przeszkoda, ale to zależy od skutków urazu.
    Fonon

  • 6. Data: 2005-07-13 17:12:04
    Od: seb <s...@g...konto>

    Piotrek napisał(a):
> [...]
    > popsuł w ten sposób, że głośność nagle zwiększyła się do maksimum
    > (i tak już zostało, niezależnie od położenia regulatora głośności).

    sluchales dalej mimo, ze bylo za glosno?

    --
    seb
    s.seb<ast>ian.s @ gmail kropka com

  • 7. Data: 2005-07-13 21:04:44
    Od: "Piotrek" <s...@p...fm>

    Użytkownik "seb" <s...@g...konto> napisał w wiadomości

    > sluchales dalej mimo, ze bylo za glosno?

    Musialem, bo akurat znosilem po schodach
    z 10 pietra ogromna donice z fikusem ;-)

    Dziekuje wszystkim.

    Piotrek

  • 8. Data: 2005-07-13 22:11:34
    Od: "albert" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <s...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:db3vja$rji$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "seb" <s...@g...konto> napisał w wiadomości

    > Musialem, bo akurat znosilem po schodach
    > z 10 pietra ogromna donice z fikusem ;-)

> [...]
    palenie albo zdrowie
    :)