    From: Kudlaty <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie za nieodwracalne fuszerki budowlane
    Date: Sat, 09 Feb 2008 12:45:28 +0100

    W Sat, 9 Feb 2008 12:03:17 +0100, "ribbon" <s...@z...nic> napisal:

    >Witam,
    >
    >Pozwoli?em sobie zrobi? crossposta na budowanie i prawo gdy? problem dotyczy
    >obu dziedzin.
    >
    >Ostatnimi czasy nasilają si? dyskusje o z?ym, niezgodnym ze sztuką,
    >wybudowaniu obiektu budowlanego np. domu.
    >Czasem okazuje si?, ?e pope?niono karygodne b??dy, nie wykonano budowy
    >zgodnie z projektem, zmieniono, zmodyfikowano projekt w taki sposób, ?e
    >pop?ka?y ścuiany, stropy, s?upy, urywają si? balkony czy nadwiesia.
    >Są to w cz?ści usterki niekorygowalne gdy? zwykle zapomniano czegoś tam
    >wykona? lub wykonano na opak.

> [...]

    Rozumiem ze zaplaciles juz wszystko. Mysle ze wpierw by trzeba bylo
    zamowic ekspertyze i pozniej na podstawie niej wytoczyc pozew.
    Wszystko zalezy od ekspertyzy, w przypadku zdiagnozowania ze wina
    lezala po stronie kierownika to jego, ale moze lezala po stronie
    architekta.
    Ekspertyza prawde ci powie.