  • Data: 2008-02-09 19:22:43
    Temat: Re: Odszkodowanie za nieodwracalne fuszerki budowlane
    Od: "Bartek" <b...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ribbon" <s...@z...nic> wrote in message news:fok19h$v9$1@opal.futuro.pl...

    Sądzić się da i da się również wywalczyć swoje od wykonawcy. Sąsiadowi
    spaprali dach. Murłaty, zamiast nawiercać pod kotwy, ponacinali piłą
    łańcuchową od środka. Po roku dach się rozjechał, cegły z omurówek zostały
    wypchnięte. Sąsiad wywalczył swoje w sądzie, parę lat temu była to kwota
    chyba wystarczająca do rozebrania dachu i poprawienia go. Niestety, jak to
    bywa, wówczas wykonawca był niewypłacalny i sąsiad za naprawę zapłacił z
    własnej kieszeni.
    Moja metoda polega na ciągłym kontrolowaniu i dyscyplinowania wykonawców. Za
    spaprane, niedokończone prace, nie płacę lub żądam zadośćuczynienia, ale
    wszystko na razie załatwiłem polubownie (chociaż poprzedni wykonawca po
    robocie u mnie wyszedł "lekko pod wodą").
    Uważam, że to najlepsza i najskuteczniejsza metoda, choć wymaga poświęcenie
    mnóstwa czasu.\

    --
    Bartek