  • Data: 2008-02-09 16:09:16
    Temat: Re: Odszkodowanie za nieodwracalne fuszerki budowlane
    Od: Kudlaty <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W Sat, 9 Feb 2008 13:02:46 +0100, "ribbon" <s...@z...nic> napisal:

    >Chodzi mi glównie o przypadki gdy widac niezbicie, ze dokonano zmiany w
    >stosunku do projektu i np. zaczynaja pekac sciany. Zmiany te oznaczaja albo
    >zmiane albo niewykonanie czegos albo wadliwe wykonanie niezgodne ze sztuka.
    >mamy np. fotki zbrojenia i jest to jedyny nasz dowód no i oczywiscie dowodem
    >jest pekanie, urywanie itp...

    Nie znam przypadkow autentycznych ale zawsze wszystko w procesie
    sadowym opiera sie na ekspertyzach. Jesli masz zdjecia to dobrze.
    jesli czegos nie zostalo wykonane a w projekcie bylo, wykonawca jest
    podciagniety do odpowiedzialnosci pozniej kierownik budowy.
    Jesli zostalo wykonane tak jak w projekcie to architekt.

    Osobiscie uwazam ze kierownik budowy odpowiada za wszystko co sie
    dzieje na budowie gdyz jest on powolywany z przepisow i bowiazkowo.
    Jesli nie dopilnowal spraw ktore sa w jego obowiazku to jego problem.
    Osobiscie radzilbym ci przeczytac prawo budowlane co i jak a pozniej
    udac sie do radcy prawnego. Koszt radcy wyniesie cie 50 PLN i bedziesz
    wiedzial co i jak dalej.