    From: "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Date: Mon, 25 Jul 2005 18:22:37 +0200

    > - nie prosilem ani nie wyrazalem zgody na prywatna korespondencje
    > (dlatego m.in. nie podaje wlasciwego adresu)
    > - w kwestii merytorycznej temat zamknalem, natomiast, jesli chcesz cos
    > dodac/zmienic w kwestii mojego "rozumu" lub wysylania mnie do
    > piaskownicy, to pisz tu, na publiczna liste. Tamte slowa pisales
    > publicznie, to miej odwage napisac reszte, jesli taka twa wola.

    nie chce nic juz dodawac, wyslalem prywatny aby nie przedluzac.. zamknales
    sprawe ja tez zostawie tak jak jest i nie jest to zwiazane z odwaga czy jej
    brakiem po prostu .. a zreszta niech kazdy sobie sam wyrobi wlasne zdanie
    tak bedzie najlepiej.. powiem tylko za slawnym polskim uczonym ze "racja"
    jest jak dupa.. kazdy ma swoja (bez obrazy).