    From: m...@o...pl (KaMil)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z OC i naprawa we własnym zakresie
    Date: Mon, 25 Jul 2005 14:17:26 GMT

    "atryda" <giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]@o2.pl> napisał:

    >poszedl prywatny list do Kamila
    - nie prosilem ani nie wyrazalem zgody na prywatna korespondencje
    (dlatego m.in. nie podaje wlasciwego adresu)
    - w kwestii merytorycznej temat zamknalem, natomiast, jesli chcesz cos
    dodac/zmienic w kwestii mojego "rozumu" lub wysylania mnie do
    piaskownicy, to pisz tu, na publiczna liste. Tamte slowa pisales
    publicznie, to miej odwage napisac reszte, jesli taka twa wola.

    KaMil