  • 1. Data: 2005-10-16 09:45:18
    Temat: Odszkodowanie - Spoldzielnia Mieszkaniowa
    Od: "MP" <m...@p...pl>

    W czasie niedawnego uzupelniania wody w instalacji c.o. przez
    spoldzielnie mieszkaniowa zostalo zalane mieszkanie tak ze straty wyliczam
    na okolo 4-5tys zl. moje ubezpieczenie prywatne na wypadek zalania (WARTA)
    wynosi jedynie 1tys zlotych - poszedlem wiec do spoldzielni (w koncu to z
    ich przyczyny nastapilo zalanie- awaria odpowietrznika). W koncu udalo mi
    sie ich przekonac ze ja z tym nie mam nic wspolnego i przyniesli mi
    zgloszenie szkody z firmy ubezpieczeniowej FILAR w jakiej jest ubezpieczona
    spoldzielnia. Przyszedl do mnie mily Pan z firmy FILAR pomierzyl posprawdzal
    i kazal podpisac sie pod stwierdzeniem ze nie staram sie o odszkodowanie w
    innej firmie. W zwiazku z tym zawiesilem sprawe w Warcie bo jak mnie
    poinformowano : nie mozna ubiegac sie o odszkodowanie z dwoch zrodel.
    Wkrotce jednak okazalo sie ze spoldzielnia ubezpieczona jest na kwote 500zl
    i wiecej nie dostane. w tej sytuacji nie mam pojecia co robic. Do Warty nie
    moge isc wiec te 1tys zloty przepadlo bo jesli pojde zlamie prawo. Moze
    wiecie co w takiej sytuacji zrobic gdy suma ubezpieczenia nie pokrywa
    szkody? Czy napewno nie moge ubiegac sie chociaz o ubezpieczenie w Warcie?
    Pozdr MP

  • 2. Data: 2005-10-16 11:14:51
    Temat: Re: Odszkodowanie - Spoldzielnia Mieszkaniowa
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    MP napisał(a):
> [...]
    > wiecie co w takiej sytuacji zrobic gdy suma ubezpieczenia nie pokrywa
    > szkody? Czy napewno nie moge ubiegac sie chociaz o ubezpieczenie w Warcie?

    Wezwać spółdzielnię do wyrównania szkody. Wyznaczyć termin np. 7 dni, a
    później pozostanie tylko droga sądowa.

    Michał