  • 1. Data: 2005-10-15 23:51:44
    Temat: Jak ugryźć formularz sprzeciwu od nakazu zapłaty ?
    Od: "Seba" <s...@...wp.pl>

    Dostałem nakaz zapłaty na rzecz PKP .
    W sprzeciwie napisałem. ze zgubiłem legitymacje studencka.
    Nie wiem co napisać we wnioskach dowodowych.
    Czy całą 10 rubrykę mogę zostawić pustą?
    A może w rubryce zgłaszany dowód napisać oświadczenie? No i załączyć cos w
    stylu- oświadczam ze w zeszłym roku zgubiłem legitymacje studencka nr&#8230;
    Wtedy w rubryce fakt podlegający stwierdzeniu napisałbym &#8211;Zagubienie
    legitymacji.
    Tylko czy pisanie tego oświadczenia ma jakiś sens skoro praktycznie to samo
    napisałem trochę wyżej ?
    Co powinienem zrobic?

    Pozdr.
    Seba

  • 2. Data: 2005-10-16 01:01:32
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Seba wrote:
> [...]
    > legitymacji.
    > Tylko czy pisanie tego oświadczenia ma jakiś sens skoro praktycznie to samo

    Trzeba było zapłacić, bo nie bardzo rozumiem jak fakt zgubienia
    legitymacji rok wcześniej ma się do kary PKP ;) No a już na marginesie
    dodam, że takie oświadczenie o zgubieniu to każdy może napisać.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 3. Data: 2005-10-16 09:23:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Seba napisał(a):
    > Dostałem nakaz zapłaty na rzecz PKP .
    > W sprzeciwie napisałem. ze zgubiłem legitymacje studencka.
    > Nie wiem co napisać we wnioskach dowodowych.
    > Czy całą 10 rubrykę mogę zostawić pustą?

    nie tyle pustą, co skreśloną

    > A może w rubryce zgłaszany dowód napisać oświadczenie?

    jeśli już, to przesłuchanie strony
    ale jeśli nie masz innego dowodu na utratę legitymacji, to zastanów się
    czy ma to sens

    KG

  • 4. Data: 2005-10-16 17:51:28
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    Seba wrote:
> [...]
    > legitymacji.
    > Tylko czy pisanie tego oświadczenia ma jakiś sens skoro praktycznie to samo

    Najlepiej pojsc do dziekanatu i poprosic o zaswiadczenie, ze sie
    studiuje/owalo na danej uczelni. Podstawa prawna uprawniajaca do
    korzystania ze znizki studenckiej nie jest legitymacja (to jest tylko
    kawalek materialu), a fakt studiowania (znizka obowiazuje do ukonczenia
    26 roku zycia). Ja bym skserowal te zaswiadczenie (nie orginal, bo moze
    zginac) i wyslac im. Powinno poskutkowac. Jak beda sie burzyc to w
    napisz ze w sadzie wszystko wyjasnisz.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 5. Data: 2005-10-16 19:27:46
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > korzystania ze znizki studenckiej nie jest legitymacja (to jest tylko
    > kawalek materialu), a fakt studiowania (znizka obowiazuje do ukonczenia

    ale o ile pamiętam, to chodziło o to, że spisano kogoś z tej
    legitymacji... ;)

    KG

  • 6. Data: 2005-10-16 22:53:59
    Od: buraxta <b...@g...com>

    kam wrote:
    > ale o ile pamiętam, to chodziło o to, że spisano kogoś z tej
    > legitymacji... ;)

    No to zmienia postać rzeczy :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2005-10-17 06:33:11
    Od: Tomasz <i...@a...pl>

    kam wrote:

    > ale o ile pamiętam, to chodziło o to, że spisano kogoś z tej
    > legitymacji... ;)
    >
    > KG

    Nigdzie nie moge wyczytac, ze ten gosc zostal spisany z legitymacji.
    Zreszta tak niewyraznie okreslil o co chodzi, ze musze sie niezle
    wysilic aby domyslic sie.

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 8. Data: 2005-10-17 06:51:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Tomasz napisał(a):
    > Nigdzie nie moge wyczytac, ze ten gosc zostal spisany z legitymacji.
    > Zreszta tak niewyraznie okreslil o co chodzi, ze musze sie niezle
    > wysilic aby domyslic sie.

    Bo to tak naprawdę było trochę inaczej. Jakiś czas temu była dłuższa
    dyskusja (z udziałem grupowego kanara, a to zawsze jest zabawne ;) ), z
    której wynikało że nasz pytający jechał z biletem ulgowym, a ulga mu nie
    przysługiwała. Więc jako obronę wymyślił sobie twierdzenie, że zgubił
    legitymację, więc to nie on :)
    Życzę mu powodzenia :)

    KG