  • 1. Data: 2005-10-16 01:57:51
    Temat: Nazwa firmy
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W Urzędzie Miasta podczas rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej w
    rubryce nazwa wpisałem samą nazwę firmy, np "hopsiup". Podczas wypełniania
    dokumentów w Urzędzie Statystycznym też wpisywałem "hopsiup". Ale na przyznaniu
    regonu jest napisane "HopSiup - Jan Kowalski". Jak faktycznie brzmi nazwa firmy
    ? Czy z tytułu, że jest to jednoosobowa działalność gospodarcza czy innego
    (jakiego ?) jest to "HopSiup - Jan Kowalski", czy po prostu "HopSiup" ?

    Dzięki za odpowiedź,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-10-16 08:28:39
    Temat: Re: Nazwa firmy
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5af6.00000b33.4351b39f@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > (jakiego ?) jest to "HopSiup - Jan Kowalski", czy po prostu "HopSiup" ?

    DG to jest prywatna osoba, ktora zglosila do urzedu, ze zaczyna teraz robic
    u siebie, wiec nazwa tej dzialanosci musi miec imie i nazwisko tej osoby i
    ewentualnie dodatkowo jakies "HopSiup".

    vertret

  • 3. Data: 2005-10-16 18:52:45
    Od: "WaLker" <j...@p...com>

> [...]
    > (jakiego ?) jest to "HopSiup - Jan Kowalski", czy po prostu "HopSiup" ?

    Żeby było weselej, to przy wypełnianiu formularzy do założenia DG pytają o
    drugie imię. Podałem je ale nie sądziłem, że jakiś kretyn wpisze mi je do
    nazwy firmy. No i tak obok obowiązkowej nazwy oraz imienia i nazwiska,
    doszło mi jeszcze moje drugie imię. Co za cymbały! Oczywiście nie używam
    drugiego imienia w nazwie firmy, bo jakoś zapędów hrabioskich we mnie nie
    ma...:))

    Pozdrowienia!
    WaLker

  • 4. Data: 2005-10-17 18:02:30
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > drugiego imienia w nazwie firmy, bo jakoś zapędów hrabioskich we mnie nie

    Ja mam tylko jedno imię, ale nie pamiętam już co wpisałem w formularzu. Skoro
    była rubryka to pewnie wypełniłem.

    Ok, dzięki za odpowiedzi.

    Tomasz.