  • 1. Data: 2008-02-25 20:10:42
    Temat: Odszkodowania
    Od: w...@g...com

    Witam,
    noszę się z zamiarem o wystąpienie w imieniu Polaków do jakiegoś sądu
    międzynarodowego o odszkodowanie przeciwko rządowi niemieckiemu za
    zabitych Polaków w czasie 2 wojny światowej. Kwota o jaką będą się
    sądził to 1000 euro x 30 lat x 12 miesięcy x 6 000 000 - czyli czyste
    straty ekonomiczne wyliczone jakby ci zabici Polacy mieli pracować dla
    Polski (dane liczbowe jeszcze ustalę dokładniejsze)
    W związku z tym mam pytania:
    1) czy sprawa jest przedawniona?
    2) czy mogę występować w imieniu narodu polskiego oraz jakie warunki
    muszę spełnić?
    3) do którego sądu najlepiej się zwrócić?

    Jestem przygotowany że sprawa może być nie wygrana ale patrząc na
    niemieckie apetyty co to ziem straconych oraz braku oficjalnej
    akceptacji ich granic wschodnich mam nadzieję na ostudzenie ich
    zapędów.

  • 2. Data: 2008-02-25 20:44:59
    Temat: Re: Odszkodowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    w...@g...com pisze:

> [...]
    > straty ekonomiczne wyliczone jakby ci zabici Polacy mieli pracować dla
    > Polski (dane liczbowe jeszcze ustalę dokładniejsze)

    I w rezultacie Polska zostanie oskarżona o sprowokowanie wojny w celu
    wyłudzenia odszkodowania ;->

  • 3. Data: 2008-02-25 21:49:00
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    sądził to 1000 euro x 30 lat x 12 miesięcy x 6 000 000 - czyli czyste

    czemu walczyc chcesz o groszowe sprawy ?

  • 4. Data: 2008-02-25 22:53:52
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Głupie 2 biliony (2 tys. miliardów) euro?
    IMHO warto, poprę Cię!
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-02-25 23:06:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <w...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Sąd zapewne zażąda od Ciebie uzasadnienia do reprezentowania interesów
    każdego z Polaków, a następnie umorzy postępowanie z uwagi na brak
    legitymacji procesowej wnoszącego pozew. Skoro bardzo chcesz, to spróbuj
    :-)

  • 6. Data: 2008-02-25 23:14:20
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > Sąd zapewne zażąda od Ciebie uzasadnienia do reprezentowania interesów
    > każdego z Polaków, a następnie umorzy postępowanie z uwagi na brak
    > legitymacji procesowej wnoszącego pozew. Skoro bardzo chcesz, to spróbuj

    Moją legitymację ma ... i paszport polsatu też :)
    6008