eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstraszenie handlowca › Re: Odstraszenie handlowca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!tudelft.nl!txtfeed1.tudelft.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.n
    l!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.n
    eostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstraszenie handlowca
    Date: Tue, 09 Mar 2010 15:25:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 36
    Message-ID: <hn5mf3$8vv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <f...@1...googlegroups.com>
    <hn5c9h$6sf$1@news.onet.pl> <hn5dh2$5uf$1@news.interia.pl>
    <hn5guv$qid$1@news.onet.pl> <hn5hoa$m0p$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    NNTP-Posting-Host: bzu152.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268145443 9215 83.30.66.152 (9 Mar 2010 14:37:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 9 Mar 2010 14:37:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    In-Reply-To: <hn5hoa$m0p$1@z-news.wcss.wroc.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:631342
    [ ukryj nagłówki ]

    (09.03.2010 14:16), Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >> Z kolei znajomy o anielskiej cierpliwości, zawsze się takiego
    >> spamera wypytuje o szczegóły oferty z 5 minut, a potem mówi, że
    >> niestety cośtam, cośtam i nie może skorzystać z ich oferty :-)
    >
    > No i właśnie dalej będą do niego dzwonić. Bo w bazie numer będzie
    > oznaczony jako potencjalnie obiecujący, klient zaangażowany, interesuje
    > się itp.
    > Na takich najlepiej odkładać słuchawkę lub mówić wyraźnie "Nie handluje
    > przez telefon!". Numer jest wtedy oznaczany jako nie akceptujący
    > sprzedaży telefonicznej i przynajmnie Ci co jadą po tej samej bazie
    > numerów już tam nie zadzwonią.

    U mnie to tak nie działało. Tak mniej więcej utrącałem wszelkie
    nagabywanie i mimo to miałem około 2-3 telefonów dziennie, w tym samej
    panoramy firm i PKT co najmniej 2x na tydzień.

    Zmieniłem postępowanie i:
    - włączam głośnik, kładę telefon po drugiej stronie stołu i proszę żeby
    głośniej mówili bo słabo słychać,
    - coś tam sobie robię w trakcie, kilka razy proszę o powtórzenie,
    - dopytuję się o jakiś szczegół (typu. "przeprowadzamy kontrolę
    odprowadzania składek" - kto, na czyje zlecenie, na podstawie jakich
    przepisów itd....)
    - unikam deklaracji że jestem/nie jestem zainteresowany ofertą

    Rozmowa trwa pół godziny albo i dłużej (rekord to godzina), zawsze to
    oni kończą rozmowę

    Efekt: po około miesiącu takiej terapii mam max. 2 telefony w miesiącu.
    Widać gdzieś odhaczyli że "wyjątkowo trudny klient".

    p. m.

    Efekt -

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1