eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstraszenie handlowca › Re: Odstraszenie handlowca
  • Data: 2010-03-09 12:33:44
    Temat: Re: Odstraszenie handlowca
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]



    W dniu 2010-03-09 12:43, Zbynek Ltd. pisze:
    > Pójść do apteki i kupić Melisę. Łagodzi skołatane nerwy.


    To nie jest wbrew pozorom takie śmieszne. Mnie ostatnio nękał GeMonej.
    Dzwonili i żebrali co 2 dni. Dopiero jak zrobiłem wiję w centrali, to
    przestali. Podobnie było z 4 lata temu, jak mi oranże wydzwaniało co 2
    dni. Kiedyś walczyłem z PKT, którzy przestali dopiero jak pogoniłem
    siekierą spod domu ich przedstawicieli. A dzisiaj rano sobie śpię... Mam
    zwolnienie, chcę wypocząć. A tu co? Dzwoni jakiś kretyn z CallCenter
    cośtam i proponuje mi laptopa DELL. Jakbym kurwa chciał kupić Della, to
    bym kupił della.

    Pomimo ostrej walki, jestem nagabywany przez różnych gównożebraków
    przynajmniej raz w miesiącu. I jest to naprawdę kłopotliwe, bo niestety
    z racji zawodu muszę mieć smycz, a z drugiej strony albo śpię albo
    prowadzę zajęcia i telefony od dupowłazów są skrajnie szkodliwe.

    Już nawet wywaliłem około 400zł na Srokję i poświęciłem długie trzymanie
    baterii, żeby tylko mieć profile lekko odsiewające.

    Spam telefoniczny kosztuje odbiorcę chyba jeszcze więcej niż spam
    mejlowy. A do tego zastanawiam się, jaką mają skuteczność... Ile osób
    kupi laptopa Della od callcentera bo akurat zadzwonił?


    --
    Przemysław Adam Śmiejek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1