  • 1. Data: 2008-02-17 10:07:07
    Temat: Odsprzedaż Office 2007 Home
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Chciałbym zasięgnąc opini Waszej na temat zakupu na Allegro Office 2007
    Home&Students.

    Wersja ta w skelpach Allegro kosztuje jakieś 170 zł (mam fv albo paragon).

    Jest też duużo tych pakietów od osób fizycznych nie prowadzących DG - chyba
    przedłużali neostradę i brali, żeby odsprzedać. Niektórzy mają paragon,
    który dołaczają, inni nie.

    Czy kupując (ale tylko taki, z pragonem, jednak nie wystawiony przez
    zprzedawcę, a np telepunkt) taki pakiet łamię licencję?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-02-17 10:53:18
    Temat: Re: Odsprzedaż Office 2007 Home
    Od: suddengunfire <d...@g...com>

    On Feb 17, 10:07 am, "fatrix"
    <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl> wrote:

    > Czy kupując (ale tylko taki, z pragonem, jednak nie wystawiony przez
    > zprzedawcę, a np telepunkt) taki pakiet łamię licencję?

    afair licencja na ten produkt skupia sie na warunkach uzytkowania nie
    dystrybucji i dotyczy niekomercyjnego uzywania pakietu, wiec np.
    budzet domowy w excel, wakacje w power point

    pakiet ten mozna uzywac na 3 komputerach w zasiegu jednego
    gospodarstwa domowego

    obowiazuje aktywacja, wiec zwiazanie sie oprogramowania ze sprzetem

  • 3. Data: 2008-02-17 21:06:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    suddengunfire napisał(a):

    > obowiazuje aktywacja, wiec zwiazanie sie oprogramowania ze sprzetem

    Istnieje obowiazek aktywacji nie ma jednak przywiazania do sprzetu -
    http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=1&t=21
    3141

    j.