  • 1. Data: 2012-09-27 05:27:37
    Temat: Odpowiedzialność sędziego
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Dziennik Polski pisze:
    "Krajowa Rada Sądownictwa (KRS) pozytywnie zaopiniowała wczoraj wniosek
    o odwołanie go (prezesa sądu w Gdańsku po ujawnieniu nagrań GPC) ze
    stanowiska."
    ........... .......... ......... i dalej:
    "Odwołanie Ryszarda Milewskiego nie będzie oznaczało, że przestanie być
    sędzią. O tym zadecyduje dopiero werdykt rzecznika dyscyplinarnego."

    Ciekawi mnie, co się z takim sędzią dzieje w przypadku, gdyby stracił
    posadę sędziego. Przechodzi w stan spoczynku, czy na zieloną trawkę?

    Jacek

  • 2. Data: 2012-09-27 15:49:43
    Temat: Re: Odpowiedzialność sędziego
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek wrote:

    > Ciekawi mnie, co się z takim sędzią dzieje w przypadku, gdyby stracił
    > posadę sędziego. Przechodzi w stan spoczynku, czy na zieloną trawkę?

    dokładnie tak

  • 3. Data: 2012-09-27 16:43:04
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-27 15:49, witek pisze:

    > dokładnie tak
    ALe jak?
    Stan spoczynku? Piękna by to była kara.
    Jacek

  • 4. Data: 2012-09-28 08:39:08
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ALe jak?
    > Stan spoczynku? Piękna by to była kara.

    Poczytaj ustawę o ustroju sądów. Przechodzi w stan spoczynku i bedzie
    otrzymywał emeryturę płatną przez Ministerstwo Sprawiedliwości do końca
    życia w wysokości aktualnej płacy czynnego sędziego, bez względu na swój
    aktualny wiek.

    pozdr

  • 5. Data: 2012-09-28 09:57:32
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 28 września 2012 08:40:27 UTC+2 użytkownik Danusia napisał:
    > U?ytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Poczytaj ustaw? o ustroju s?d?w. Przechodzi w stan spoczynku i bedzie
    >
    > otrzymywa? emerytur? p?atn? przez Ministerstwo Sprawiedliwo?ci do ko?ca
    >
    > ?ycia w wysoko?ci aktualnej p?acy czynnego s?dziego, bez wzgl?du na sw?j
    >
    > aktualny wiek.

    Już słyszę jak wiekszość czytających koorwooje.

    Nic tylko starać się o jak najszybsze odwołanie
    i nieźle jeszcze sobie dorabiać na boku.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2012-09-28 10:45:57
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-09-28 09:57, n...@t...net.pl pisze:

    > Już słyszę jak wiekszość czytających koorwooje.

    Nie wiedziałeś?

    > Nic tylko starać się o jak najszybsze odwołanie
    > i nieźle jeszcze sobie dorabiać na boku.

    No coś-Ty...
    A kto da łapówkę sędziemu w stanie spoczynku?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-09-28 12:30:11
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-28 09:57, n...@t...net.pl pisze:

    > Już słyszę jak wiekszość czytających koorwooje.
    >
    > Nic tylko starać się o jak najszybsze odwołanie
    > i nieźle jeszcze sobie dorabiać na boku.
    Z tego, co wiem, to sędzia w stanie spoczynku nie może podjąć żadnej
    pracy, no chyba, że w czarnej strefie.
    Jacek

  • 8. Data: 2012-09-29 08:41:53
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    > Z tego, co wiem, to sędzia w stanie spoczynku nie może podjąć żadnej
    > pracy, no chyba, że w czarnej strefie.

    Ale nagminnie prowadzi upadłosci, albo jest kuratorem i kupe innych fuch
    których nie moze wykonywać sędzia w stanie czynnym. Oczywiscie prowadzić
    upadłość np: Amber Gold za 22 mln w ciągu dwóch lat - to żadna fucha bo są o
    wiele lepsze.

    pozdr