eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji › Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po aktualizacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!feeder.erje.net!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.
    pl!not-for-mail
    From: Herald <h...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta programu Subiekt GT za błędy po
    aktualizacji
    Date: Fri, 4 Dec 2009 14:08:36 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 27
    Message-ID: <1u6h2ww707d7z$.qnpqbgv0xekb.dlg@40tude.net>
    References: <hf6q1u$2ml$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hf712n$fa4$1@inews.gazeta.pl>
    <zc81fn3v77ba$.53wcb3j22pwb.dlg@40tude.net>
    <hf8kor$8u0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cuf114.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1259932769 11974 83.19.61.114 (4 Dec 2009 13:19:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Dec 2009 13:19:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Licznik: 1428
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:618618
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 03 Dec 2009 16:14:03 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Herald wrote:
    >> Ale skoro ktoś zajmuje się "zawodowo" tworzeniem konkretnych aplikacji - to
    >> ni chuja - musi ponosić odpowiedzialność za swoje "coś". Wszak bierze za to
    >> kasę!!
    >
    > No przecież masz wybór.
    > Jeśli taka ("as is") licencja Ci nie pasuje, to możesz nie używać.

    I jesteś pewien że z treścią "licencji" zapoznasz się przed ZAKUPEM tego
    programu - tak?
    No do jasnej cholery:
    - kupiłem program w 2005r. - co jakiś okres jest PŁATNY upgrade - w
    międzyczasie wypuszczają service-packi które "naprawiają błędy". Po jednym
    z takich service-pack okazało się że spierdolili naliczanie nadgodzin i
    pracownik który miał nadgodziny "50%" i "100%" naliczało podwójnie.
    W takim przypadku od "producenta" nie da się wyegzekwować "poniesionych
    strat", które powstały w wyniku POPEŁNIONEGO przez niego błędu?
    Program poprawnie naliczał nadgodziny do czerwca, w lipcu i sierpniu
    naliczył źle, we wrześniu "wykryłem" ten błąd bo było mniej nadgodzin u
    pracowników.
    Jeżeli w takich przypadkach nie można egzekwować od producenta "strat", to
    zaiste - po co i za co im płacić - należałoby korzystać z crackowanych
    wersji i tyle. No bo kurwa generalnie to nie ma się gwarancji i taki
    producent może w ogóle spierdolić program i będzie on zwykłym kalkulatorem
    a nie np. "Kadrami i Płacami".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1