  • 31. Data: 2020-12-30 12:33:15
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 30 Dec 2020 10:59:52 GMT, Budzik napisał(a):

    > Pewnie jakis 1ml wszystkiego... :)

    Nie bądź surowy, bo drzewiej nie bywało wcale lepiej:

    <<Kiedy rozpoczęto masowe szczepienia przeciwko ospie, również Edward
    Jenner spotkał się z krytyczną reakcją. Jenner nie stosował wariolacji, ale
    skuteczniejszą wakcynację, czyli uodpornienie za pomocą zakażenia
    materiałem pobranym ze zmian skórnych osób zainfekowanych krowianką (ospą
    krowią, od łac. vacca - krowa). Zakażenie takie powodowało stosunkowo
    łagodną krowiankę u osób szczepionych, a w konsekwencji odporność wobec
    ospy prawdziwej.
    Popularne były ilustracje, na których osobom zaszczepionym z różnych części
    ciała wyrastają krowie głowy. O szczepionce pisano jak o ,,potworze z rogami
    byka, zadem konia, szczękami krakena, zębami i pazurami tygrysa, ogonem
    krowy oraz wszystkimi potwornościami puszki Pandory w brzuchu". Potwór ten,
    niosący ,,wszelkie choroby, ból i śmierć", miał ,,pożreć ludzkość, a
    szczególnie biedne, bezradne niemowlęta".>>

    https://krytykapolityczna.pl/kraj/krotka-historia-ru
    chow-antyszczepionkowych/

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2020-12-30 14:19:40
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > A jak weźmiesz aspirynę i kac ci nie przejdzie to będziesz skarżył
    > Bayera?

    Aspiryna jest sprzedawana jako lek na kaca? Od kiedy?

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2020-12-30 14:27:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2020 14:19:40 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Aspiryna jest sprzedawana jako lek na kaca? Od kiedy?

    Od zawsze :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 34. Data: 2020-12-30 14:43:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Od zawsze :)

    Zacytujesz odpowiedni fragment oficjalnej ulotki? :-)

    --
    A. Filip

  • 35. Data: 2020-12-30 16:05:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2020 14:43:51 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > Zacytujesz odpowiedni fragment oficjalnej ulotki? :-)

    Widzisz Filipku, odpowiedziałem ci prowokacyjnie bo z góry wiedziałem że
    nie podołasz wyzwaniu umysłowemu a mam z tego zabawę kiedy ulegasz
    prowokacji i okazujesz swoje braki umysłowe :) W miarę normalny
    człowiek, na podstawie doświadczenia osobistego oraz zewnętrznych
    informacji wiedziałby że nie ma lekarstwa stuprocentowo skutecznego i w
    związku z tym producenci robią stosowne zastrzeżenia prawne a
    prawodawstwo nie przewiduje odpowiedzialności za nieskuteczność leku. A
    przykład z aspiryną i kacem to jedynie przykład, który należy uogólnić
    by ogarnąć całość sprawy. Zatem, w miarę rozgarnięty człowiek nigdy by
    nie wpadł na pomysł by wiązać odpowiedzialność karną z nieskutecznością
    lekarstwa. Wniosek z tego taki że nie jesteś w miarę rozgarniętym
    człowiekiem, cbdo :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 36. Data: 2020-12-30 20:36:41
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > A jak weźmiesz aspirynę i kac ci nie przejdzie to będziesz skarżył
    > Bayera?

    Pierwsze słyszę, że aspiryna jest na kaca.
    Czasami zażywam tabletkę Polopiryny. W apteczce domowej mam Polopirynę
    Maxx. Toto jest w osłonce i nie niszczy żołądka.

    --
    animka

  • 37. Data: 2020-12-30 20:40:06
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Od zawsze :)

    Aspiryna to lek na przeziębienie, ale może Tobie na kaca pomaga.

    --
    animka

  • 38. Data: 2020-12-30 21:42:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Od zawsze :)

    Nie bez racji ... ale czy powiedzmy w ostatniej dekadzie Bayer
    zapewnia, ze kaca likwiduje ?

    A czas jakis podaje, czy tylko "zmniejsza objawy" ?

    J.

  • 39. Data: 2020-12-31 00:44:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    >Aspiryna to lek na przeziębienie, ale może Tobie na kaca pomaga.

    Aspiryna to lek o szerokim dzialaniu.
    Skoro pomaga na bole glowy, to i na kaca troche pomoze.

    J.

  • 40. Data: 2020-12-31 02:18:16
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-31 o 00:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Aspiryna to lek o szerokim dzialaniu.
    > Skoro pomaga na bole glowy, to i na kaca troche pomoze.

    Nie biorę nigdy aspiryny, chyba, że czasami polopirynę na przeziębienie.
    Kaca nie miewam to nie wiem.

    --
    animka