  • 11. Data: 2003-04-25 07:51:42
    Temat: Re: Odp: przedawnienie
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > Co ty p...lisz? Nie masz co robic, tylko ludzi w blad wprowadzac? Idz sobie
    > pokop pilke, ladna pogoda...

    Co tak nerwowo reagujesz? Już od jakiegoś czasu.

    KG

  • 12. Data: 2003-04-26 18:47:30
    Temat: Odp: Odp: przedawnienie
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > Co tak nerwowo reagujesz? Już od jakiegoś czasu.
    >
    > KG

    Nie wiem. Jakis taki wkurzony jestem ogolnie. Moze zblizajacy sie egzamin
    mnie gnebi? POlaczony z zerowymi postepami w pisaniu pracy - musze sie
    gdzies wyladowac ;-)

    A tu akurat przyklad dezinformacji byl wyjatkowo drastyczny.

    Depi.

  • 13. Data: 2003-04-26 19:17:45
    Temat: Re: Odp: Odp: przedawnienie
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcin Olender wrote:
    > Nie wiem. Jakis taki wkurzony jestem ogolnie. Moze zblizajacy sie egzamin
    > mnie gnebi? POlaczony z zerowymi postepami w pisaniu pracy - musze sie
    > gdzies wyladowac ;-)

    No cóż :)

    KG

  • 14. Data: 2003-04-26 19:33:07
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b8ek91$5cp$...@n...news.tpi.pl...

    > Nie wiem.

    Wiem! Wiem! To przez alergie! Jeden aspekt wiosny, ktory doprowadza mnie do
    szalu. Jeszcze pare dni tego kataru i kogos rozwale mlotkiem na ulicy.

    Depi.