  • 1. Data: 2003-04-23 09:00:01
    Temat: Prawo mieszkaniowe ?
    Od: "khozy" <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chciałbym przedstawić wam swój problem i poprosić o radę. Niestety nie znam
    się kompletnie na tym zagadnieniu więc nie jestem w stanie nawet poprawnie
    określić pewnych zwrotów.
    Babcia mojej dziewczyny, bardzo się rozchorowała. Znalazła się w szpitalu. W
    tym czasie moja dziewczyna sprawowała nad nią opiekę. Jednocześnie
    zameldowała się u niej w domu. Jesto to kamienica w centrum Warszawy.
    Zameldowanie na stałe. Niestety babcia umarła. Sytuacja jest następująca.
    Mieszkanie nie ma głównego najemcy - zmarł. Dwóch lokatorów. Mooja
    dziewczyna i syn byłego najemcy, czyli wój mojej dziewczyny. Jest to osoba
    nie wpełni sprawna umysłowo. Dostaje on z opieki społecznej pieniądze, jest
    kontrolowany przez nich kilka razy w miesiącu. Nie wiem, jaka to choroba,
    jakie ma na to papiery. Moja dziewczyna w tym mieszkaniu jest zameldowana od
    2 m-cy.
    Kto ma prawo być głównym najemcą tego lokalu ? Czy może to być ona ? Czy w
    przypadku gdy opieka społeczna zdecyduje się umieścic jej wuja w zakładzie
    oznacza, że to mieszkanie przepadnie ?
    W Uchwale Rady Gminy W-Wa Centrum nr 839/LXVIII/2001 par. 4 pkt 4 czytam p
    okresie 3 lat mieszkania z głównym najemcą. Czy oznacza to zameldowanie ?

    Jeśli ktokolwiek mógłby mi coś poradzić będę zobowiązany.
    --
    khozy
    killed by bullet, from a six string gun