  • 1. Data: 2003-04-23 09:14:37
    Temat: Problem z gwarancja
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>

    Kupilem niecaly rok temu czesc do komputera ktora teraz szwankuje. Odnioslem
    ja do sklepu - sprzedawca przyjol i wystawil rewers gwarancji. Po jakims
    czasie zadzwonil i powiedzial ze nie moze znalezc faktury zakupu i pewnie u
    niego nie kupowalem, poza tym on nie bedzie nic robil. Gwarancji pisemnej
    nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    Lyjo

  • 2. Data: 2003-04-23 09:51:32
    Temat: Re: Problem z gwarancja
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b85i1p$uod$1@julia.coi.pw.edu.pl>, Lyjo wrote:
> [...]
    > nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    > robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    PIHem. A jak nie poskutkuje to na straszeniu nie poprzestać.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-04-23 12:09:20
    Temat: Odp: Problem z gwarancja
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Lyjo <p...@e...pw.edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85i1p$uod$...@j...coi.pw.edu.pl...
> [...]
    > nie mam - mam juz tylko ten rewers ze sprzet przyjety do naprawy. Co mam
    > robic dalej - straszyc go rzecznikiem spraw konsumenta?

    Znalezc fakture?

    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-23 16:24:13
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>

    > Znalezc fakture?

    Faktura z hurtowni zostala u nich wiec ja jej napewno nie mam.

  • 5. Data: 2003-04-24 14:19:33
    Od: "Lyjo" <p...@e...pw.edu.pl>

    Sprzet przyjety byl na gwarancje na podstawie stickersa (naklejki
    firmowej sklepu z data kiedy gwarancja uplywa). Niektorzy po prostu nie
    wypisuja gwarancji tylko zawierzaja takim naklejka (czesto stosowane w
    branzy komputerowej) - dlatego sprzet byl przyjety. Jak sie domyslam oni
    kupili go w hurtowni ale najwyrazniej zgubili swoja fakture i hurtownia
    teraz od nich nie chce przyjac sprzetu.Tlumaczone tez mialem ze zle wypisali
    tego stickersa i najwyrazniej sie musial ktos pomylic przy sprzedarzy mi
    sprzetu. Tylko ze mnie malo to obchodzi bo sprzet ma gwarancje 12m-cy i
    jeszcze nie uplynela. Na rewersie wydanym mi jest rodzaj sprzetu (dokladny
    opis), data oddania, data uplywu gwarancji i pieczatka sklepu - wszystko sie
    zgadza poza tym ze chca teraz rewers z powrotem i chca mi oddac niesprawna
    karte.

    Lyjo