  • 11. Data: 2009-12-04 08:39:50
    Temat: Re: Odp: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 04-12-2009 o 09:13:58 spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Hmmm, pracownik jest przedsiębiorcą?

    Nie, ale chyba nawet na stronie GIODO czytałem że w zakresie
    wykonywania czynności służbowych ochrona danych osobowych nie
    należy się - to było w kontekście umieszczenie danych pracownika
    wraz ze zdjęciem na wstronie www pracodawcy, więc IMHO tym bardziej
    pasuje do imienia i nazwiska umieszczanego na paragonie.

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2009-12-04 08:40:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    spp pisze:

    > Hmmm, pracownik jest przedsiębiorcą?

    Pracownik jest wystawcą???

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 13. Data: 2009-12-04 09:19:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > Pracownik jest wystawcą???

    Wystawca jest kasjerem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 14. Data: 2009-12-04 09:24:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    pete pisze:
    > u nas jest jakas paranoja z tą ochroną danych.

    Jaka jakość usług...

    > samo imię i nazwisko to nie są dane osobowe podlegające ochronie...

    No ale imię, nazwisko, miejsce pracy....

    A poza tym, samo imię i nazwisko też może być jednoznaczne....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2009-12-04 10:25:00
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Wystawca jest kasjerem?

    Może by, nie musi. Dlaczego tak To Cię dziwi?

    Sama znam parę osób które staja czasami za kasą swoich sklepów i kawiarenek.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 16. Data: 2009-12-04 11:28:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:

    > Może by, nie musi. Dlaczego tak To Cię dziwi?
    >
    > Sama znam parę osób które staja czasami za kasą swoich sklepów i
    > kawiarenek.

    No i? Przecie nie o tym była mowa. Była mowa o tym, że szef chce
    umieścić na paragonie nazwisko kasjera, a kasjer nie będący
    przedsiębiorcą mówi nie i zasłania się ochroną danych osobowych.

    Nie rozważamy przypadków specjalnych w stylu ,,kasjer jest ortodoksyjnym
    Żydem, przedsiębiorcą zarejestrowanym w Bangladesz''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2009-12-04 12:20:15
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

> [...]
    > umieścić na paragonie nazwisko kasjera, a kasjer nie będący
    > przedsiębiorcą mówi nie i zasłania się ochroną danych osobowych.

    Była mowa o ochronie danych osobowych wystawcy faktury.

    Czy Tobie Twój czytnik nie wątkuje poprawnie czy nie chciało Ci się
    przeczytać dwa posty wcześniej czego dotyczyła moja uwaga o WYSTAWCY
    faktury.

    > Nie rozważamy przypadków specjalnych w stylu ,,kasjer jest ortodoksyjnym
    > Żydem, przedsiębiorcą zarejestrowanym w Bangladesz''.

    Rozważamy uboczną kwestię czy kasjer może odmówić podania danych
    WYSTAWCY faktury powołując sie na ochronę danych osobowych, bo taki
    zaskakujący koncept się w wątku pojawił.

    I zanim odpowiesz - sprawdź kto to jest WYSTAWCA FAKTURY.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 18. Data: 2009-12-04 12:53:12
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 04 Dec 2009 13:20:15 +0100, Maddy napisał(a):

    > I zanim odpowiesz - sprawdź kto to jest WYSTAWCA FAKTURY.

    Z dużą dozą prawdopodobieństwa - to zadanie go przerośnie :)

  • 19. Data: 2009-12-04 14:28:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > Była mowa o ochronie danych osobowych wystawcy faktury.

    No dobrze, przeskoczyło na nazwisko pracownika, który wystawia fakturę.

    > Rozważamy uboczną kwestię czy kasjer może odmówić podania danych
    > WYSTAWCY faktury powołując sie na ochronę danych osobowych, bo taki
    > zaskakujący koncept się w wątku pojawił.

    Czepiasz się tego, że ktoś nieprecyzyjnie sformułował zagadnienie. Dla
    mnie jasne jest to, że chodzi o to, że na fakturze, poza danymi
    przedsiębiorcy, często umieszcza się nazwisko osoby, która fakturę
    wygenerowała i która się pod nią np. podpisuje. Tylko weź nie doczep
    się, że teraz faktur nie trzeba podpisywać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 20. Data: 2009-12-04 14:50:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > wpisanej tam spółki albo z urzędu miasta/gminy wpis dowolnego
    > zarejestrowanego przedsiębiorcy - osoby fizycznej.

    Ale w tym wątku mowa o pracowniku, a nie przedsiębiorcy oraz o jego imieniu
    i nazwisku umieszczonym na fakturze / paragonie.