  • 21. Data: 2002-01-08 20:04:56
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:

    > Wiesz, bo ja za chwile napisze swoj wlasny regulamin, a wtedy lepiej
    > nie wybieraj zadnego numeru z telefonu.

    Nie musisz dzwonić przez NOM. W ogóle nie musisz wybierać żadnego numeru
    telefonu.
    --
    Pozdrawiam, Jacek Grodzki
    http://venus.ci.uw.edu.pl/~jacgro/nakarte.html

  • 22. Data: 2002-01-08 20:05:59
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Andrzej Podenkiewicz wrote:

    > To że jest on osiągalny w Internecie czy w jakiejś gazecie nie świadczy że
    > się zapoznał z nim
    > korzystający.Usłyszał w telewizji że należy dzwonić przez 1044 to dzwoni.

    To już problem korzystającego jeśli nie zapoznał się z regulaminem.

    > Zresztą dużo ludzi chcąc zamanifestować swą niechęć czy złośliwość do TPSA
    > podaje
    > numer z 1044. I ludziska dzwonią nie znając regulaminu.

    A co to ma do rzeczy?

  • 23. Data: 2002-01-08 20:06:37
    Od: Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl>

    Marcin Zawadzki wrote:

    > Przykład starszych osób, które są święcie przekonane że płacą za rozmowy
    > międzymiastowe co miesiąc.
    > I będą bardzo zdziwione/wkurzone/zszokowane* gdy przyjdzie rachunek z NOMu

    No i...?

  • 24. Data: 2002-01-08 23:00:01
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@i...net.pl>

    Użytkownik "Jacek Grodzki" <j...@v...ci.uw.edu.pl> napisał w wiadomości

    TPSA

    > A co to ma do rzeczy?
    > --
    To, że konsekwencją takiego postępowania będzie następna nagonka na TPSA w
    wydaniu
    naszych mediów. Znów się parę osób pożywi.

    --
    Pozdrowienia

    k...@i...net.pl http://www.apotel.republika.pl ICQ#:
    37126106
    "Nie martw się o jutro, szlag może cię trafić jeszcze dziś! "

  • 25. Data: 2002-01-09 07:07:09
    Od: "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl>

    Użytkownik Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@v...ci.uw.edu.pl...

    > Nie musisz dzwonić przez NOM. W ogóle nie musisz wybierać żadnego numeru
> [...]
    A jak zapiszę sobie że mój telefon jest płatny dodatkowo dla osób
    dzwoniących 100zł/min (stworzę piękny regulamin ), to też się będzie liczyć
    ???
    --
    Marcin Zawadzki
    M...@p...pl

  • 26. Data: 2002-01-09 07:10:28
    Od: "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl>

    Użytkownik Jacek Grodzki <j...@v...ci.uw.edu.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@v...ci.uw.edu.pl...

    NOMu

    > No i...?

    No i był to przykład, że są to osoby, które wogóle nie wiedzą,że jest coś
    takiego jak regulamin i są kompletnymi ignorantami.
    Z punktu widzenia prawa nie zawierają oni umowy z NOM-em, korzystaja z ich
    usług poprzez TP S.A.

    Pytanie pomocnicze - jak TY byś się czuł gdyby pewnego ranka przyszedł ci
    rachunek od operatora kabla transatlantyckiego ?
    --
    Marcin Zawadzki
    M...@p...pl

  • 27. Data: 2002-01-09 07:11:24
    Od: "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl>

    Użytkownik Andrzej Podenkiewicz <k...@i...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1ftlh$dps$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > wydaniu
    > naszych mediów. Znów się parę osób pożywi.

    To ja się ustawiam w kolejce ( do pożywiania się of course )

    --
    Marcin Zawadzki
    M...@p...pl

  • 28. Data: 2002-01-09 09:34:00
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Marcin Zawadzki <M...@t...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a1gqj2$kec$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > takiego jak regulamin i są kompletnymi ignorantami.
    > Z punktu widzenia prawa nie zawierają oni umowy z NOM-em, korzystaja z ich

    Jakiego prawa?

    > Pytanie pomocnicze - jak TY byś się czuł gdyby pewnego ranka przyszedł ci
    > rachunek od operatora kabla transatlantyckiego ?

    A wg jakiego prawa zawarlem z nimi umowe?

    Karol

  • 29. Data: 2002-01-09 10:07:56
    Temat: Odp: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a1gqj1$kec$3@news.tpi.pl...

    > A jak zapiszę sobie że mój telefon jest płatny dodatkowo dla osób
    > dzwoniących 100zł/min (stworzę piękny regulamin ), to też się będzie
    liczyć
    > ???

    Jeżeli będziesz operatorem telekomunikacyjnym zgodnie z ustawą Prawo
    Telekomunikacyjne to oczywiscie tak. W przeciwnym przypadku - nie.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 30. Data: 2002-01-09 10:11:43
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a1gqj2$kec$4@news.tpi.pl...

> [...]
    > takiego jak regulamin i są kompletnymi ignorantami.
    > Z punktu widzenia prawa nie zawierają oni umowy z NOM-em, korzystaja z ich

    Nieznajomość prawa nie jest żadnym uprawiedliwieniem.
    Czy Twoim zdaniem możesz kraść i być bezkarnym twierdząc, że nie czytałeś
    kodeksu karnego (i X przykazań oczywiscie).

    > Pytanie pomocnicze - jak TY byś się czuł gdyby pewnego ranka przyszedł ci
    > rachunek od operatora kabla transatlantyckiego ?

    Nie przyjdzie.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl