  • 11. Data: 2003-04-28 18:39:21
    Temat: Odp: Odp: Odp: Zameldowanie
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Zbyszek <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...tpi.pl...
    > W <b8jo0n$mj3$1@nemesis.news.tpi.pl> Marcin Olender napisał:

    Sorry - post scriptum

    > Nie przesadzaj. Obowiązek taki ma właściciel lub administrator. Czy to
    > bolszewickie, czy nie tego nie wiem, gdyż nie żyłem w tamtych czasach.

    A co - w szkole nie uczyles sie, ze jedna z podstaw wszystkich systemow
    totalitarnych bylo donosicielstwo?

    Depi.

  • 12. Data: 2003-04-29 09:57:09
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Zameldowanie
    Od: Zbigniew Bober <z...@o...pl>

    Marcin Olender wrote:

    >A co - w szkole nie uczyles sie, ze jedna z podstaw wszystkich systemow
    >totalitarnych bylo donosicielstwo?
    >
    >Pozdrawiam
    >
    >--
    >Depi.

    Witam!

    Jakoś tak mam wrażenie, że nastawiasz się totalnie jednostronnie. Co to
    w ogóle jest donosicielstwo? Czy to, że wiem o popełnionym
    przestępstwie, czy wykroczeniu i zawiadamiam o tym policję lub
    prokuraturę? Przecież ludziom przekraczającym prawo o nic innego nie
    chodzi! To dla nich woda na młyn. Wtedy dopiero czuliby się bezkarni i
    na dobrą sprawę cały czas dążą do tego aby nikt nic nie widział i nie
    słyszał. Poza tym na zachodzie Europy, o czym wiem, na porządku dziennym
    jest informowanie policji o wszelkich podejrzanych typach, samochodach
    itp itd. To też totalitaryzm?

    Pozdrawiam,
    Zbyszek Bober