  • 1. Data: 2003-04-28 07:03:54
    Temat: praca-odprawa-kiedy?
    Od: d...@o...pl

    mam pytanie i nie potrafię znaleźć odpowiedzi
    miałam umowe na czas określony
    na 3 lata z klauzula wypowiedzenia w terminie 2 tygodni
    pracuje tam juz ponad rok
    teraz dostałam wypowiedzenie
    czy przysługuje mi miesięczna odprawa
    i czy musze ja otrzymac
    (wolałabym jej nie dostawać - moze dziwne ale mam swoje powody :-)

  • 2. Data: 2003-04-28 16:52:43
    Temat: Re: praca-odprawa-kiedy?
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 28 Apr 2003 09:03:54 +0200, d...@o...pl zakodował:

    >na 3 lata z klauzula wypowiedzenia w terminie 2 tygodni
    >pracuje tam juz ponad rok
    >teraz dostałam wypowiedzenie
    >czy przysługuje mi miesięczna odprawa

    W zasadzie tak. Ale warunkiem jest przyczyna ekonomiczna - a w
    przypadku umowy na czas określony na wypowiedzeniu nie musi być
    uzasadnienia, więc trudno udowodnić przyczynę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-04-29 10:20:01
    Od: Anna Hajduk <a...@m...pl>

    jezeli nie chcesz odprawy to warto porozmawiac by bylo to rozwiazanie
    umowy na podstawie ugody, wtedy nikt nie zmusza do odebrania odprawy

    Pracodawca moze chciec ci ja dac, bys go potem na wszelki wypadek nie
    podala do sadu

    pozdr,
    M.

    d...@o...pl napisa?(a):

    --
    Most Wanted! Doradztwo Personalne
    www.mostwanted.pl

    NAJBLIZSZE SZKOLENIA:

    * Wynagrodzenia i Urlopy pracownicze
    * Czas pracy kierowcow
    * Rozliczanie kosztow podrozy
    * Nawiazywanie i rozwiazywanie umow o prace
    * Amortyzacja bilansowa i podatkowa
    * ABC PRAWA PRACY, Ustka