  • 31. Data: 2002-10-10 13:16:54
    Temat: Re: Odmowa zlozenia zeznan...
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > przekonać - wystarczy poczytać akta

    jakie akta?zaraz powiesz, ze nie zdradzisz.

    > lub porozmawiać ze znajomymi
    > policmajstrami.

    sam ze soba gadac nie bede. sam jestem glina i wiem doskonale gdzie jest
    moje miejsce w szyku i wiem co moge a czego nie. i jeszcze raz Ci powtorze,
    bo widze, ze masz porblemy ze zrozumieniem. Zaden gliniarz - bez narazenia
    swojego tylka nie zapuszkuje tak dla wlasnego widzimisie kogokolwiek /vide
    przyklad z Krakowa, co go przedstawil Grzegorz/. ale widze, ze do Ciebie to
    nie trafia - trudno, nie ty pierwszy nie ostatni masz problemy ze
    zrozumieniem pewnych rzeczy. i chce Ci dodac, ze policja ma prawo zatrzymac
    kogos do 48 godzin a nie na 48 godzin. subtelna roznica, ale jest, tak samo
    jak miedzy 182 a 183 kpk. ale skoro tamtego nie odrozniasz, to i tu mozesz
    miec problemy.pozdrawiam

    ssj5
    EOT

  • 32. Data: 2002-10-10 13:42:24
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > jakie akta?zaraz powiesz, ze nie zdradzisz.

    A mogę się wysilić i podać Ci przykłady.
    Po co jednak gadać po próżnicy? Może się założymy o powiedzmy
    1000,00 złotych?

    > sam ze soba gadac nie bede. sam jestem glina i wiem doskonale gdzie jest

    Aaaaaaaa... i tu wyszło szydło z worka.

    > Zaden gliniarz - bez narazenia swojego tylka nie zapuszkuje tak dla wlasnego
    > widzimisie kogokolwiek /vide przyklad z Krakowa, co go przedstawil Grzegorz/.

    Ja też powtórzę po raz kolejny - zapuszkuje jeśli tylko będzie miał osłonę
    ze strony prokuratora.

    > kogos do 48 godzin a nie na 48 godzin. subtelna roznica, ale jest, tak samo
    > jak miedzy 182 a 183 kpk. ale skoro tamtego nie odrozniasz, to i tu mozesz
    > miec problemy.

    To Tobie się wydaje, że nie odróżniam, ale zaiste to już nie mój problem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 33. Data: 2002-10-10 15:37:22
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > A mogę się wysilić i podać Ci przykłady.
    > Po co jednak gadać po próżnicy? Może się założymy o powiedzmy
    > 1000,00 złotych?

    podasz mi przyklad w ktorym policjant zapuszkowal kogos do aresztu dla
    wlasnego widzimisie i nie odpowiadal za to? chetnie przyjme taki zaklad

    > To Tobie się wydaje, że nie odróżniam, ale zaiste to już nie mój problem.

    tiaaaaaa. tak samo jak dla ciebie 182 czy 183kpk to to samo./vide Twa
    pierwsza odpowiedz - tam dales wykladnie obu artykulow - mieszajac je ze
    soba - ale dla filmowca toc to to samo przecie:-)))/ jesli tak kumasz to
    oki. ciesze sie, ze jestes zadowolony ze swej wiedzy prawniczej. nic tak
    czleka nie buduje jak uwielbienie samego siebie, dobrze, ze choc w ten
    sposob sie dowartosciowujesz, bo widze, ze ci tego brakuje.
    ssj5

  • 34. Data: 2002-10-10 16:12:10
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    Chcialbym wtracis sie nieco do dyskusji - sam bylem kilkakrotnie na Policji
    i w prokuraturze przesluchiwany w charakterze podejrzanego i zawsze
    traktowano mnie kulturalnie, choc nigdy nie zdarzylo mi sie skladac
    jakiichkolwiek tam wyjasnien - oprocz odpowiedzi na standardowe pytania o
    stan uzebienia, czy choroby umyslowe. Nikt nigdy mnie nie straszyl i nie
    puszkowal na 48 godzin, zebym zaczal mowic , tak wiec nie bardzo rozumiem o
    co chodzi.

    Przewidywane zawieje sniezne... >>>> http://pogoda.interia.pl/

  • 35. Data: 2002-10-10 16:19:27
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Nikt nigdy mnie nie straszyl i nie
    > puszkowal na 48 godzin, zebym zaczal mowic , tak wiec nie bardzo rozumiem
    > co chodzi.

    wytlumacz to elicie.pl. on nie moze zakumac

    ssj5

  • 36. Data: 2002-10-10 16:54:09
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > podasz mi przyklad w ktorym policjant zapuszkowal kogos do aresztu dla
    > wlasnego widzimisie i nie odpowiadal za to? chetnie przyjme taki zaklad

    Tak - podam Ci przykład, w którym policjanci zatrzymali osobę, która odmówiła
    odpowiedzi na pytania. Osobę wezwaną jako świadek.
    I uściślij co rozumiesz przez "areszt", bo zaraz znowu będziesz mówił,
    że ktoś tu się nie zna.

    > tiaaaaaa. tak samo jak dla ciebie 182 czy 183kpk to to samo./vide Twa

    Doprawdy?
    Jak dla mnie to wszystko jedno, a nie to samo.

    > oki. ciesze sie, ze jestes zadowolony ze swej wiedzy prawniczej.

    Nie jestem. Przydałaby się większa, ale na wszystko to czasu brak.
    I powtarzam po raz kolejny - Ty bajasz o zapisanym prawie, a ja
    o jego używaniu w życiu.

    > czleka nie buduje jak uwielbienie samego siebie, dobrze, ze choc w ten
    > sposob sie dowartosciowujesz, bo widze, ze ci tego brakuje.

    Ponoć każdy sądzi po sobie.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 37. Data: 2002-10-10 17:07:59
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Doprawdy?
    > Jak dla mnie to wszystko jedno[...]

    i to byloby na tyle.... nie mam zamiaru dluzej rozmawiac z ignorantem
    prawniczym. buchaj wiec dalej i rob swoje filmy. jak dostaniesz za nie
    Oskara, bede pierwszym, ktory sie tobie pokloni i przeprosi.

    ssj5

  • 38. Data: 2002-10-10 17:20:02
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Sebastian D-D wrote:
    [..]
    > przesluchiwany w charakterze podejrzanego [..]
    ^^^^^^^^^^^^^

    Podejrzanego.
    A my tu se gadu gadu gdy jest w charakterze *świadka*

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 39. Data: 2002-10-10 17:52:58
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    ssj5 wrote:
    > i to byloby na tyle.... nie mam zamiaru dluzej rozmawiac [..]

    Znaczy się - zakład już Cię nie interesuje?
    Ciekawe... nie lubisz dostawać 1000,00 złotych jak manny z nieba?
    No tak, najpierw trzeba być pewnym swojego zdania... ;)

    pozdrawiam ignorant

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 40. Data: 2002-10-10 17:55:02
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Sebastian D-D wrote:
    > [..]
    >
    > Podejrzanego.
    > A my tu se gadu gadu gdy jest w charakterze *świadka*

    Czyli izby zatrzyman sa pelne swiadkow a podejrzani chodza po wolnosci ?

    Zaswieci slonce? >>> http://pogoda.interia.pl/