  • 1. Data: 2002-10-05 07:31:12
    Temat: rejonowość ?
    Od: "pa.paweł" <p...@p...onet.pl>

    mam takie pytanie, czy patrol straży miejskiej ma 'rewiry' w których może
    działać, czy jest to dowolne?
    mianowicie, czy Straż Miejska, której oddział znajduje się na jednym końcu
    miasta, ma prawo wypisywać mandaty za wykroczenia które miały miejsce w
    zupełnie innej części miasta?

    zaciekawiony paweł.

  • 2. Data: 2002-10-05 15:59:04
    Temat: Re: rejonowość ?
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "pa.paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miasta, ma prawo wypisywać mandaty za wykroczenia które miały miejsce w

    SM działa na terenie całej gminy, która ją powołała.