eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa złożenia dowodu przed sądem Pracy i Ubezpieczeń Społecznych... › Re: Odmowa złożenia dowodu przed sądem Pracy i Ubezpieczeń Społecznych...
    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odmowa złożenia dowodu przed sądem Pracy i Ubezpieczeń
    Społecznych...
    Date: Wed, 28 Jan 2015 10:28:49 +0100

    Ewidentne naginanie prawa pszez sąd skorumpwany dążący do pszeciagania
    sprawy i do wymuszeń na rodzinie byłej ciężarnej.

    Podobnie było ze mną: jak wystapiłam do sądu pracy o ostatnią pensję
    (zwolnienie z pszyczyn likwidacji części działalności), były pracodawca
    doniusł nieprawdę na mnie na policję, że ukradłam coś (tekst ćwiczeń,
    kturych byłam autorką). Skutkiem było pszeszukanie w pszede dniu pierwszej
    rozprawy u mnie w domu, w trakcie kturego policja interesowała się bardzo
    kwitami bankowymi moih rodzicuw, dokładnie pokazującymi stan konta. W
    trakcie procesu ciagnącego się wiele lat sędziowi interesowali się moimi
    zarobkami (musiałam dać odcini płacy z nastepnej firmy, w kturej się
    zatrudniłam, a także żądali wyciągu z mojego konta).
    Proces nigdy się nie zakończył: w około 7 lat od rozpoczęcia, gdy hciałam
    obejżeć akta sprawy i dostać ksero kilku stron nie dano mi tego dostępu ,
    dokument stwierdzający odmowę (dokument taki jest moją własnością dowodzącą
    korupcji sędziego, bo bezprawny) wyrwano z ręki, gdy opuszczałam budynek
    sądu stszelano do mnie, policja mnie spałowała, nielegalnie policja
    pszekazała mnie człowiekowi nieumundurowanemu (czyli porwanie) .
    Obecnie się ukrywam.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ zakładce 'inne', nowe wersje:
    syntezatora mowy Gdak (z możliwością zmiany szybkości mowy),