  • 1. Data: 2006-12-28 00:25:03
    Temat: Odmowa obsłużenia klienta
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    Witam,

    Załóżmy, że pan Rysio ma własny, prywatny mały sklepik,
    powiedzmy, że warzywniak.

    Wchodzi klient, pan Zdzisek. Ale morda pana Zdziska
    nie podoba się panu Rysiowi, więc oświadcza, że niczego
    nie mam ochoty panu Zdzisiowi sprzedać. Nie bo nie i już.

    Czy pan Rysio łamie prawo? Konkretnie jakie?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2006-12-28 00:29:47
    Temat: Re: Odmowa obsłużenia klienta
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 01:25:03 +0100, latet napisał(a):

    > Czy pan Rysio łamie prawo? Konkretnie jakie?

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo - na ten temat napisano już ze 2
    tysiące postów na tej grupie, poszukaj, dowiesz sie wszystkiego,
    wyciągniesz wnioski

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-28 08:32:07
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *latet* na tej grupie:

    > Czy pan Rysio łamie prawo? Konkretnie jakie?

    Prawo natury.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2006-12-28 11:04:19
    Od: "Dysiek" <n...@c...pl>

    > http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo - na ten temat >napisano już ze
    > 2
    > tysiące postów na tej grupie, poszukaj, dowiesz sie wszystkiego,
    > wyciągniesz wnioski

    Chociaz podaj slowo kluczowe.

    Dysiek

  • 5. Data: 2006-12-28 12:27:56
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2006 12:04:19 +0100, Dysiek napisał(a):

    > Chociaz podaj slowo kluczowe.

    obsłużyć, obsługa, obsłużenie, sprzedawca, przez sprzedawce, itp.
    coś znajdziesz napewno

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2006-12-29 17:08:29
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    On 2006-12-28, latet <s...@x...pl> wrote:
> [...]
    > nie mam ochoty panu Zdzisiowi sprzedać. Nie bo nie i już.
    >
    > Czy pan Rysio łamie prawo? Konkretnie jakie?

    Kodeks wykroczeń, Art. 135.

    --
    Tomasz Trystula

  • 7. Data: 2006-12-29 20:58:32
    Od: "latet" <s...@x...pl>

    > Kodeks wykroczeń, Art. 135.

    Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą
    towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    odmawia sprzedaży takiego towaru,
    podlega karze grzywny.

    latet