  • 1. Data: 2006-12-27 22:16:52
    Temat: Jak dlugo mozna sluchac plyty?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Witam.

    Pytanie dosc dziwne ... ale zagrozenie moze byc realne. Chomikuje w domu
    plyty winylowe (poza tym CD i kasety) zakupione dosc dawno temu. Zakupilem
    - udzielono mi licencji na odsluchiwanie utworow z plyty. Licencja
    zabrania publicznego 'puszczania' itd ... jak kazda, standardowa plyta.
    Czy dobrze rozumuje, ze - w mysl prawa autorskiego (art. 66.) - owa
    licencja wygasa po 5 latach od zakupu?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 2. Data: 2006-12-28 17:38:17
    Temat: Re: Jak dlugo mozna sluchac plyty?
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Licencja zabrania publicznego 'puszczania' itd ... jak kazda, standardowa
    > plyta. Czy dobrze rozumuje, ze - w mysl prawa autorskiego (art. 66.) -
    > owa licencja wygasa po 5 latach od zakupu?

    Każde płyty (nawet z powyższym zastrzeżeniem) można publicznie odtwarzać...
    jak ZAIKSOWI itp. się zapłaci.

    +inż.leva+

  • 3. Data: 2006-12-29 21:35:51
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 28-12-2006 o 18:38:17 *piotr'ek* <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>
    napisał(a):

    > Każde płyty (nawet z powyższym zastrzeżeniem) można publicznie
    > odtwarzać... jak ZAIKSOWI itp. się zapłaci.

    Bardziej mnie interesuje, czy mam prawo sluchac plyty, ktora kupilem 5 lat
    temu (lub dawniej) :) Ale to tez sluszna uwaga.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.