    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Date: Sat, 07 Mar 2015 01:59:57 +0100

    W dniu 2015-03-06 19:31, Jacek pisze:
    > Tak myślę, że w naszym pięknym i bogatym kraju powinno być zabronione
    > grzebanie w śmietnikach, bo przecież każdego obywatela stać na nowy
    > odkurzacz, a wyciąganie ze śmietnika przynosi wstyd. Niechby jakiś
    > obcokrajowiec zrobił zdjęcie i opublikował ;-)

    W lecie tamtego roku wywalalam stara kanapę obok śmietnika za domem.
    Panowie wynoszący wyjęli sobie z niej automat. Jeden powiedział, że
    akurat zamontuje go siostrze, bo u niej się zepsuł. Nawet byłam
    zadowolona, bo taki żul i złodziej, którego wyeksmitowali z mojego bloku
    zaraz by sobie ta kanapę wziął. Tyle mi szkód ten menel już narobił
    (zalania, kradzieże piwnicy, kradzieże rowerów etc), że nie zyczyłabym
    sobie, żeby nawet coś co wyrzuciłam trafiło w jego lapy. Kazałam jeszcze
    pociąć tę kanapę.

    --
    animka