  • Data: 2015-03-07 14:43:37
    Temat: Re: Odkurzacz ze śmietnika
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rageofhonor"

    > Była u nas niedawno zbiórka "elektrośmieci". Ktoś wyrzucił odkurzacz,
    > który chciałem zabrać (mam taki sam i chciałem jako dawcę części).
    > Niestety były właściciel (jak sądzę) napadł na mnie słownie, żebym nie
    > kradł z kontenera, co nie moje.
    > Zastanawia mnie, czy zabranie np. odkurzacza, albo czegokolwiek innego ze
    > śmietnika podpada pod jakiś paragraf?
    > Jacek

    Nie wiem dokładnie ale były właściciel popełnił moim zdaniem wykroczenie bo
    powinien był przekazać odkurzacz do firmy zajmującej się utylizacją sprzętu
    elektrycznego. Wyrzucenie odkurzacza na śmietnik jest równoznaczne z utratą
    praw do tego odkurzacza i były właściciel nie ma tu już nic do gadania co
    się z nim dalej stanie. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Były właściciel
    przestał być właścicielem tego odkurzacza w momencie gdy go dał na śmietnik.
    ---
    Jeśli to jego śmietnik (a wszystko wskazuje, że jego) to nie ma powodu
    sądzić, że przestał być właścicielem tego, co sobie w nim trzyma.