  • 11. Data: 2005-10-14 17:26:26
    Temat: Re: Ochrona wizerunku?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    flondra <s...@f...com> napisał:

    >PRL-bis. :-)
    "Fądro":
    1. Używasz nazw, których nie rozumiesz
    2. Widać, żeś żółtodziób, bo netykiety nie znasz i nie stosujesz ;-)

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-10-14 17:37:11
    Od: flondra <s...@f...com>

    Artur Golanski wrote:

    > "Fądro":
    > 1. Używasz nazw, których nie rozumiesz

    polski system prawa jest tyle warty co sedziowie. Tak naprawde nic nie
    zmienilo sie. Przeciez spora czesc sedziow to starzy wyzeracze PRLu, od
    prezesa SN Lecha Kutasa Gardockiego zaczynajac. Teraz udaje wielkiego
    sedziego, a kiedys budowal PRL.

    > 2. Widać, żeś żółtodziób, bo netykiety nie znasz i nie stosujesz ;-)
    >
    > Artur Golański

    Na skoruumpwany uklad odpowiada sie jezykiem ktory ten uklad jest w
    stanie zrozumiec.

  • 13. Data: 2005-10-14 18:27:23
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    flondra <s...@f...com> napisał:

    >Na skoruumpwany uklad odpowiada sie jezykiem ktory ten uklad jest w
    >stanie zrozumiec.
    Pomyliłeś listy dyskusyjne - na tej nie prowadzimy dyskusji
    politycznych.
    Pomyliłeś także adresata - nie piszesz do "układu" !
    FUT => pl.listserv.plotki

  • 14. Data: 2005-10-14 20:26:14
    Od: flondra <s...@f...com>

    Artur Golanski wrote:

    > Pomyliłeś listy dyskusyjne - na tej nie prowadzimy dyskusji
    > politycznych.

    oczywiscie. prowadzimy dyskusje nad upolitycznieniem sadow. nazwisko
    Sokolowski cos mowi? Prezes SN Kutas Gardocki zaklepal polityczny proces
    i sad w strasbourgu uznal ze jednak w panstwie prawa SN dopuscil sie
    prostytucji politycznej.

    I oczywiscie jak na upolitycznionego Kutasa Gardockiego przystalo, teraz
    udaje glupiego. Mysli ze mu mozna skoro przemalowal sie z aparatczyka
    PRLu na aparatczyka PRLu-bis.

    > Pomyliłeś także adresata - nie piszesz do "układu" !

    Pisze do grupowiczow. Badz tak uprzejmy i pozwol innym decydowac co chca
    czytac.

  • 15. Data: 2005-10-14 20:37:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Sokolowski cos mowi? Prezes SN Kutas Gardocki zaklepal polityczny proces i
    > sad w strasbourgu uznal ze jednak w panstwie prawa SN dopuscil sie

    lepiej byc kutasem niz tchorzem , czemu sie nie podpiszesz pelnym imieniem i
    nazwiskiem ?

    P.

  • 16. Data: 2005-10-14 20:55:49
    Od: flondra <s...@f...com>

    Przemek R... wrote:

    > lepiej byc kutasem niz tchorzem , czemu sie nie podpiszesz pelnym imieniem i
    > nazwiskiem ?
    >
    > P.

    Mozesz wskazac paragraf ktory to nakazuje?

  • 17. Data: 2005-10-15 09:29:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mozesz wskazac paragraf ktory to nakazuje?

    przyzwoitosc.

    P.

  • 18. Data: 2005-10-15 10:30:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    flondra <s...@f...com> napisał:

    >oczywiscie. prowadzimy dyskusje nad upolitycznieniem sadow.
    Wygląda na to, ze jesteś 'nie dzisiejszy', bo tylko tobie wydaje się,
    że prowadzimy dyskusję nad....

    >Sokolowski cos mowi? Prezes SN Kutas Gardocki
    Nie mówi, ale świadczy coś o tobie, który zasłaniając się niby swoją
    bezimennością (mylisz się nie jesteś bezimienny !) używa słów uznanych
    za wulgarne i obraźliwe.

    >PRLu na aparatczyka PRLu-bis.
    Gdybyś miał więcej lat, gdybyś przeżył nieco w PRL wiedziałbyś co ten
    skrót w praktyce znaczał i o czym ja piszę.

    >Pisze do grupowiczow.
    Naprawdę ? I kto "z tym grupowiczów" chce podjąć temat, który
    proponujesz ? Nikt ? Widzisz szkoda twego trudu.

    Artur Golański

  • 19. Data: 2005-10-15 13:13:00
    Od: area <t...@p...com>

    Artur Golanski wrote:

    > Wygląda na to, ze jesteś 'nie dzisiejszy', bo tylko tobie wydaje się,
    > że prowadzimy dyskusję nad....

    > Nie mówi,

    to moze nie wypowiadaj sie nie psiadajac elementarnej wiedzy?

    >ale świadczy coś o tobie, który zasłaniając się niby swoją
    > bezimennością (mylisz się nie jesteś bezimienny !) używa słów uznanych
    > za wulgarne i obraźliwe.

    A prostytuczzenie sie przez prezesa SN obrazliwe juz nie jest. Rowni i
    rowniejsci. Panstwo prawa.

    > Gdybyś miał więcej lat, gdybyś przeżył nieco w PRL wiedziałbyś co ten
    > skrót w praktyce znaczał i o czym ja piszę.

    Wiec co ten gardocki porabial za czasow PRLu?

    > Naprawdę ? I kto "z tym grupowiczów" chce podjąć temat, który
    > proponujesz ? Nikt ? Widzisz szkoda twego trudu.
    >
    > Artur Golański

    Wystarczy ze gardocki czyta.

  • 20. Data: 2005-10-15 13:22:35
    Od: area <t...@p...com>

    Przemek R... wrote:

    > przyzwoitosc.
    >
    > P.

    nie ma skutkow pawnych. Znowu nie rozrozniasz pojec prawnych a
    literackich.