  • 21. Data: 2005-10-15 13:33:59
    Temat: Re: Ochrona wizerunku?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Uzytkownik "area" <t...@p...com> napisal w wiadomosci
    news:vo74f.300$f02.275@trndny02...

    > nie ma skutkow pawnych. Znowu nie rozrozniasz pojec prawnych a
    > literackich.

    debil. Napisalem ze jestes tchorzem bo niemasz odwagi sie podpisac, na to
    nie trzeba paragrafu.
    Skutki prawne beda jak sie do ciebie dobiora odpowiednie osoby.

    P.

  • 22. Data: 2005-10-15 13:37:25
    Od: area <t...@p...com>

    Przemek R... wrote:

> [...]
    > nie trzeba paragrafu.
    > Skutki prawne beda jak sie do ciebie dobiora odpowiednie osoby.

    Niby kto? Lech Kutas gardocki?

  • 23. Data: 2005-10-15 13:46:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niby kto? Lech Kutas gardocki?

    kazda korporacja na ktora plujesz, do snu pewnie sie modlisz w sposob
    nastepujacy:

    "Gdy wieczorne zgaszna zorze, zanim glowe do snu
    zloze,modlitwe moja zanosze, Bogu Ojcu i Synowi
    dopierdolcie sasiadowi, dla siebie o nic nie
    wznosze, tylko mu dosrajcie prosze.
    Kto ja jestem? Polak maly. Maly zawistny i podly.
    Jaki znak mój? Krwawe galy. Oto wznosze swoje modly,
    do Boga, Marii i Syna. Zniszczcie tego skurwysyna.
    Mego rodaka, sasiada, tego wroga, tego grata.
    Zeby mu okradli garaz, zeby go zdradzala stara, zeby
    mu spalili sklep, zeby dostal cegla w leb, zeby mu
    sie córka z czarnym i w ogóle zeby mial marnie. Zeby
    mial AIDSa i raka, oto modlitwa Polaka."

    P.

  • 24. Data: 2005-10-15 14:00:10
    Od: area <t...@p...com>

    Przemek R... wrote:

    > kazda korporacja na ktora plujesz, do snu pewnie sie modlisz w sposob
    > nastepujacy:

    To plucie tez jest nielegalne?

  • 25. Data: 2005-10-15 14:33:49
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Przemek R..."

    >Skutki prawne beda jak sie do ciebie dobiora odpowiednie osoby.
    Daj spokój trollowi - on tylko czeka, by ktoś mu na jego bazgroły
    odpisał. Czy jego styl nie jest podobny do poprzednich mu kilku
    pryszczatych młokosów ?
    Prześlij info na: a...@v...net
    a za kilka dni tatuś spierze mu co trzeba.

    Artur Golański

  • 26. Data: 2005-10-15 22:55:51
    Od: grom <j...@w...pl>

    Artur Golanski wrote:

> [...]
    > pryszczatych młokosów ?
    > Prześlij info na: a...@v...net
    > a za kilka dni tatuś spierze mu co trzeba.

    Tak mowisz?
    http://www.eff.org/legal/cases/RIAA_v_Verizon/

  • 27. Data: 2005-10-16 09:20:26
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    grom <j...@w...pl> napisał:

    >Tak mowisz?
    1. Nie mówię, ale piszę.
    2. Nie podejmuję dyskusji poniżej pewnego poziomu, więc daruj sobie.
    I niczego nie zmieni fakt, ze podpiszesz się jako: 'flądra', 'area'
    czy 'grom'. Źrebaka zawsze poznam, po jego zachowaniu ;-D
    EOT

    Artur Golański

  • 28. Data: 2005-10-16 10:06:34
    Temat: Re: zlamanie prawa budowlanego-prosze o rade
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>napisał:

    >No to najpierw sparwdź, jak to wygląda, a potem dyskutuj, bo robisz z
    >siebie błazna.
    Robercie, szkoda twej klawiatury, przecież osobnik 'luisa' to ten sam
    który występuje tu i nie tylko tu jako 'flondra', 'grom' :-D

    Artur Golański

  • 29. Data: 2005-10-16 10:17:57
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 16 Oct 2005 12:06:34 +0200,
    Artur Golanski <A...@w...net.pl> screamed:
    > Robercie, szkoda twej klawiatury, przecież osobnik 'luisa' to ten sam
    > który występuje tu i nie tylko tu jako 'flondra', 'grom' :-D

    Śmiem twierdzić że to nasza strasbourska ciocia z usiech (-:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 12:17:14 user up 10766 days, 0:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If you wish to live wisely, ignore sayings - including this one.