  • 1. Data: 2006-03-09 20:30:18
    Temat: Ochrona danych osobowych w bankach
    Od: Bartek <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam do napisania referat na temat ochrony danych osobowych w bankach,
    jednak na Googlu nie mogę znaleźć nic sensownego :/

    Czy mógłby ktoś mnie chociaż naprowadzić na jakąś stronę, jakieś ustawy,
    przepisy, na których mógłbym się oprzeć, to będę bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2006-03-09 23:11:17
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych w bankach
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Bartek napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy mógłby ktoś mnie chociaż naprowadzić na jakąś stronę, jakieś ustawy,
    > przepisy, na których mógłbym się oprzeć, to będę bardzo wdzięczny.

    Ustawa o ochronie danych osobowych.

    www.giodo.gov.pl

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 3. Data: 2006-03-10 19:49:59
    Od: Bartek <n...@p...onet.pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > Ustawa o ochronie danych osobowych.

    Dzięki, to już mam, dotarłem też do prawa bankowego.

    A może da się dostać do jakiegoś konkretnego przykładu, tzn. zasad
    ochrony danych osobowych w jakimś konkretnym banku?

    Pozdrawiam
    Bartek