  • 1. Data: 2006-03-09 18:39:09
    Temat: Waznosc umowy przy zmianie sytuacji prawnej
    Od: "Malgorzata K." <j...@w...usun.to.z.tego.adresu.pl>

    Sluchajcie, mam problem i mam nadzieje, ze mi pomozecie...
    Moj zaklad ma podpisana umowe na czas nieokreslony na odbior odpadow
    medycznych z pewna firma. Od wielu lat wspolpracujemy z ta firma w tym
    zakresie. Nie ukrywam, iz zaleta tej wspolpracy sa konkurencyjne ceny
    odioru odpadow medycznych. Nowelizacja ustawy o odpadach wprowadzila
    przepis, iz odpady medyczne musza byc unieszkodliwiane na terenie
    wojewodztwa (tylko i wylacznie), gdzie sa wytwarzane.
    W tym momencie nastapila nieciekawa sytuacja, gdyz wydaje mi sie,
    ze z mocy ustawy jestem zmuszona przerwac korzystna dla mego zakladu
    wspolprace, gdyz firma unieszkodliwia te odpady w spalarni polozonej
    poza granicami wojewodztwa, gdzie zostaly wytworzone.
    Czy umowa ta, z racji zmiany przepisow, z mocy prawa stracila waznosc
    czy tez jest tak, ze obowiazuje mimo nowelizacji, gdyz zostala zawarta
    zgodnie z poprzednio obowiazujacymi przepisami?

    Dziekuje za cierpliwosc w czytaniu powyzszego i czekam na odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Malgorzata