  • 1. Data: 2005-05-19 10:26:54
    Temat: Ochrona danych osobowych - szkolenie
    Od: "JK" <j...@i...pl>

    Poszukuję firmy prowadzącej szkolenia z zakresu "Ochrony danych osobowych" w
    Poznaniu. Muszę zorganizować szkolenie dla kilkudziesięciu pracowników w
    firmie, którzy otrzymaliby zaświadczenia o odbyciu takiego szkolenia.

    JK

  • 2. Data: 2005-05-19 21:34:44
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych - szkolenie
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych ?
    Ciężko zrobić, bo to krótka impreza... moim zdaniem 2 godzinki.
    Wszystko jest w ustawie. Warto podkreslić następujące zagadnienia:

    1) nie wolno podawać danych osobowych przez telefon
    2) zbędne dane osobowe niszczyć w niszczarce
    3) dane osobowe w komputerze chronić hasłem
    4) monitory na których widać dane osobowe powinny być tak ustawione, aby
    interesant i osoby trzecie nie mogły z nich nic przeczytać stojąc/siedząc
    na miejscu do pzyjmowania interesantów

    itp.

    jaka to firma? jaka branża ?

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2005-05-20 09:33:23
    Od: w...@p...onet.pl

    > Szkolenie z zakresu ochrony danych osobowych ?
    > Ciężko zrobić, bo to krótka impreza... moim zdaniem 2 godzinki.
    > Wszystko jest w ustawie. Warto podkreslić następujące zagadnienia:

    rotfl, 2 godzinki...to chyba tylko po to, zeby faktycznie papier wyniesc

> [...]
    > interesant i osoby trzecie nie mogły z nich nic przeczytać stojąc/siedząc

    i jeszcze raz rotfl. To o czym napisales wyzej, to niezly temat (kazdy z osobna,
    rzecz jasna) na prace doktorska, a nie 2h szkolenia.

    > jaka to firma? jaka branża ?

    od tego pytania trzeba bylo zaczac:)

    pozdrawiam
    d.

  • 4. Data: 2005-05-20 10:03:12
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Dnia Fri, 20 May 2005 11:33:23 +0200, <w...@p...onet.pl> napisał:

    > i jeszcze raz rotfl. To o czym napisales wyzej, to niezly temat (kazdy z
    > osobna,
    > rzecz jasna) na prace doktorska, a nie 2h szkolenia.

    Podczas szkolenia należy przekazać kursantom co to są dane osobowe, więc
    jakie dane osobowe jednoznacznie wskazują na konkretną osobę.
    Sam nie wiem czy podanie np.
    Janusz ur. 2.03.1970 wskazuje konkretnie na tego konkretnego Janusza,
    ponieważ nie wiemy ilu jest Januszów urodzonych 2 marca 1970r.
    Znane są mi przypadki podstępnego wyłudzania z firm danych osobowych.

    Przykładowo prywatne szkoły językowe moim zdaniem wogóle nie powinny
    gromadzić danych osobowych uczniów bo po co? Co ich interesuje kogo uczą ?
    Przychodzi chętny do nauki... płaci kasę, dostaje paragon z kasy fiskalnej
    i uczy sie.

  • 5. Data: 2005-05-20 11:21:36
    Od: "JK" <j...@i...pl>

> [...]
    > interesant i osoby trzecie nie mogły z nich nic przeczytać stojąc/siedząc

    Kilkutysieczna firma produkcyjna przetwarzająca dane osobowe pracowników.
    Użytkowników mam ok 100 którzy mają dostęp do danych osobowych, zgodnie z
    ustawą Ci wszyscy ludzie powinni być przeszkoleni (chociaż dla papierka). Ja
    bylam na szkoleniu i musze stworzyc odpowiednie instrukcje i zorganizowac
    szkolenia i szukam odpowiedniej firmy która zrobi takie kilku godzinne
    szkolenie u nas w firmie.