    Date: Mon, 04 Sep 2006 14:08:10 +0200
    From: Marsjusz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona danych osobowych, czy nie ...

    m...@g...com napisał(a):

    > Ale IMHO może w ogłoszeniu napisać że poszukuje osób które tenże osobnik
    > TAKŻE naraził na straty poprzez przjęcie pieniędzy i niewykonanie zlecenia,
    > wystawianie faktur VAT mimo faktu że płatnikiem VAT nie jest.
    >
    > p. m.

    A właśnie,

    czy w zwiazku z tym, ze np. odezwą sie do mnie inne osoby i wyrażą chęc
    dochodzenia swoich praw,
    mozna zlożyć do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa np.
    wyłudzenie lub oszustwo ??

    mimo ze ja zlozylem pozew cywilny i prawie mam wyrok.

    czy w gre wchodzą tylko pozwy cywilne od każdej poszkodowanej osoby.

    I jeszcze jedno pytanie,
    gość pracuje na czarno lub pobiera wynagrodzenie do łapy,
    to ułatwia mu unikanie komornika

    Czy można zlożyć doniesienie do prokuratury ze celowo unika
    odpowiedzialności ??
    , bo utrzymuje rodzine (mieszka z konkubiną i swoimi dziećmi), zarabia
    pieniądze, a ukrywa dochody.

    Pozdr.
    Marsjusz