  • Data: 2006-09-06 08:32:08
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych, czy nie ...
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marsjusz" <marsjusz@

    To moze byc naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych.... ostroznie.
    Moze napsiac do GIODO?

    > mozna zlożyć do prokuratury doniesienie o popełnieniu przestępstwa np.
    > wyłudzenie lub oszustwo ??

    To mozesz zrobic bez ogladania sie na innych.

    > mimo ze ja zlozylem pozew cywilny i prawie mam wyrok.

    Poczekaj az bedziesz mial wyrok.
    www.wyroki.pl

    > czy w gre wchodzą tylko pozwy cywilne od każdej poszkodowanej osoby.

    niezapalcona faktura -> sad -> wyrok -> uprawomocnienie wyroku -> komornik

    > I jeszcze jedno pytanie,
    > gość pracuje na czarno lub pobiera wynagrodzenie do łapy,
    > to ułatwia mu unikanie komornika

    Jesli nic nie posiada, to jest problem.
    Pozostaje zwrot podatkow z US za niezaplacona, zaksiegowana i opodatkowana
    fakture.
    Jesli posiada cokolwiek, to jest problem dla komornika, ale mozliwosc
    odzyskania pieniedzy.

    > Czy można zlożyć doniesienie do prokuratury ze celowo unika
    > odpowiedzialności ??

    Watpie.
    Tam zglaszasz podejrzenie popelnienia przestepstwa. Z tego niewiele wynika
    dla odzyskania pieniedzy.
    Ani US ani prokuratura nie pomoze w tym. Gosc bedzie mial nieprzyjemnosci w
    US, jesli nie zaksiegowal faktury. Jesli nie odprowadzil np. VAT, to Ty
    bedziesz mial problem, bo US na Ciebie przerzuci ten obowiazek (chyba, ze
    cos sie ostatnio zmienilo w tym durnym prawie)
    --
    --pozdr.czes
    www.mrtechnik.pl