  • 21. Data: 2009-11-27 11:29:33
    Temat: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Michal Jankowski pisze:

    > I bedzie tak stac do lutego? Taka rada jest moze formalnie sluszna,
    > ale problemu specjalnie nie rozwiazuje...

    Albo wzywają policję albo wychodzisz.
    Jak nie chcą wezwać, sam dzwonisz na policję, że cię usiłują bezprawnie
    zatrzymać.
    W każdym razie podstawa - nie iść z nimi nigdzie.
    Stać na widoku, wśród ludzi, mieć świadków gdyby użyli przemocy.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 22. Data: 2009-11-27 12:17:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 27 Nov 2009 11:09:04 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie. Inne bramki na mnie nie reagują. Tylko realowska.

    Jak wchodziłeś to nie pikała?

    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-11-27 13:16:51
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > ATPO: Jaka technika to wykrywa? Czy prześwietlenie jaki mi robią takie
    > bramki nie jest szkodliwe dla zdrowia? Jak one wykrywają te paski?

    nie szkodliwe

    promieniowanie elektromagnetyczne wydzielane rpzez bramke zasila przez cewke
    w naklejce kradziezowej lub klipsie maly rezonator ktory znow wysyla
    zmodulowany sygnal wychwytywany przez bramke.

  • 24. Data: 2009-11-27 15:54:58
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu>

    Órzytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:
    > ATPO: Jaka technika to wykrywa? Czy prześwietlenie jaki mi robią takie
    > bramki nie jest szkodliwe dla zdrowia? Jak one wykrywają te paski?

    to jest cipowa technologia:O)
    czyli wlepiają w towar czipy kture komunikują się z bramkami, to są takie
    maleńkie nalepeczki kture ledwo widać, mogą to wlepić na wszystko, od
    burtek, do breloczka, w każdym raize kupując masę produktów z takimi czipami
    jesteś w zasadzie zaczipowany od majtek:O)
    na dodatek nie jesteś tego świadomy, bo to się dzieje bez twojej zgody i
    wiedzy:O(
    a co do przeszukania to powinieneś nie zgodzić sie na przeszukania, tylko od
    razu na milicje, na przyszłość pamiętaj o tym, a jak by chcieli cię
    przeszukać siłą to zakup sobie na allegro jakiś paralizator i wtedy
    ochroniarza bzzzzzzzzzzzzzzzz.... i na milicje:O)

  • 25. Data: 2009-11-27 17:54:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Jak można bronić się na przyszłość przed takimi akcjami? Bo kolejna
    > wizyta w Realu zakończy się tak samo, skoro bramka mnie nie lubi. Czy za
    > takie potraktowanie mogę się domagać jakiś odszkodowań?

    Jakbyś coś ukradł to już wcześniej monitoring by to wykrył. Trzeba było
    wezwać najpierw policję i z policją wejść do tego pokoiku.
    Na ogól kradną ochroniarze i ich znajomi. W tym celu nawet czasami
    bramki wyłączają, żeby złodzieje mogli wynieść co im się tylko podoba.

    --
    animka

  • 26. Data: 2009-11-27 21:07:10
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    zly pisze:
    > Jak wchodziłeś to nie pikała?

    Nie, albo nie słyszałem. Wszedłem, podszedłem do stoiska z roletami,
    zorientowałem się, że nie wziąłem wymiarów i chciałem wyjść.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2009-11-27 21:08:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Kapsel pisze:
    > To wcale nie musi być torba. Nago tam chyba nie chodziłeś ;) Zerknij też na
    > swoje ubranie i buty.

    Torba. W ramach rewizji kazali mi przechodzić przez bramkę z torbą i
    bez. Bez cisza, z reakcja. Po prostu bramki są wadliwe w realu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2009-11-27 21:12:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Maddy pisze:
    > No i jak widać naiwni dają sie nabrać.
    > Mogą sobie pisać co chcą, nie mają prawa Cię rewidować.
    > Przejście koło napisu to nie jest wyrażenie świadomej zgody.

    Nie ma napisu. Sam fakt istnienia depozytu daje mi szanse na
    zdeponowanie laptopa. Niestety na bytomskim targowisku tego nie ma.

    > Liczą, że większość ludzi nie będzie się stawiać (bo to wstyd się
    > awanturować z ochroną jak ludzie patrzą) albo nie będzie wiedziała, że
    > może.

    No dobra, ale PO CO im była ta rewizja? Nic nie ukradłem. Oświadczyłem,
    że nie ukradłem, nie było przesłanek, że ukradłem, nie mam też wyglądu
    dresa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2009-11-27 21:56:16
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    > Nie mam. Gość rewidował mnie przez 15 minut. Przeszukiwał takim lizakiem
    > każdy zakamarek. Nie pipało. A bramka reala pipa. Mają zjebaną bramkę.

    Może bramka jest za czuła, może tak być, ale nawet w tym przypadku
    coś musi być w twojej torbie skoro zakłócała bramkę. Czasem te kontrolne
    naklejki są zaszyte w kieszonkę z materiału którą trudno ręką oderwać.
    Skoro tylko niektóre bramki na ciebie pipały to może być "naklejka"
    z innego systemu.

    Pewnie sie trochę zdenerwowałeś na pipanie i ochroniaża i to okazałęś skoro
    wezwano do
    ciebie aż 3-"pomocników".
    Każdemu się zdarzy czasem, że coś zapiszczy i nikt przez to nie czuje się
    złodziejem skoro nie
    ukradł, a czy ty też na kogoś komu zapiszczy patrzysz jak na złodzieja?.

    Zwykle ludzie rozumieją, że sklep zapewniając dostęp do towarów
    musi jednak troszkę pilnować tego towaru - i pozwalają ochronie ustalić
    co piszczy i bardzo często usunąć przyczynę. Ochrona też non-stop z tym się
    spotyka.
    W twoim interesie jest aby ustalić co ci piszczy w torbie i tego się
    pozbyć - pewnie kupiłeś torbę z gdzieś głęboko wciśniętym paskiem
    kontrolnym.

    Mnie też kiedyś coś zapiszczało, ochroniarz rzucił okiem i powiedział abym
    sobie
    poszedł, ale wolałem ustalić co brzęczy w bo po co robić sobie problem za
    każdym
    razem........
    innym razem znalazł mi zaszyty w T-shircie (za 9zł) taki kartonik i obciął
    nożyczkami
    (miał je pewnie do tego).

    > Torbę kupowałem na Alledrogo, nie ma tam żadnych zabezpieczeń.

    To właśnie o niczym nie świadczy, bo to producent wszywa takie
    zabezpieczenia,
    a ponadto ta torba była pewnie uszyta dla innej sieci handlowej albo nawet
    tam zakupiona
    a ty ją kupiłeś z Allegro.

  • 30. Data: 2009-11-27 22:09:50
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Zygmunt pisze:
    > Każdemu się zdarzy czasem, że coś zapiszczy i nikt przez to nie czuje się
    > złodziejem skoro nie
    > ukradł, a czy ty też na kogoś komu zapiszczy patrzysz jak na złodzieja?.

    Nie. Ale 15 minut rewizji z grzebaniem po torbie miłe nie jest.

> [...]
    > co piszczy i bardzo często usunąć przyczynę. Ochrona też non-stop z tym się

    No to pozwoliłem grzebać po torbie, dałem się jak ta ciula prowadzić 3
    razy przez bramki i nawet pierdolonego przepraszam nie usłyszałem od
    gburów, mających mnie za złodzieja.

    > W twoim interesie jest aby ustalić co ci piszczy w torbie i tego się
    > pozbyć - pewnie kupiłeś torbę z gdzieś głęboko wciśniętym paskiem
    > kontrolnym.

    Nie. Nie ma tam żadnego paska kontrolnego, torba jest dobra i normalnie
    działa w Medialnym Marku, Empiku, Praktikerze i stadzie innych miejsc,
    gdzie chodzę. Tylko Real ma schizy. Efekt -- nie będę tam kupował, bo
    co? Co wejście mam się dawać rewidować?

    Nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek