  • 1. Data: 2009-11-26 21:28:27
    Temat: Zalaczniki do pozwu - poswiadczac notarialnie, czy nie ?
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Czy w postępowaniu upominawczym jest jakaś możliwość, aby nie poświadczać notarialnie
    za zgodność z oryginałem załączników do pozwu
    jako dowodów?
    Powód sam występuje z pozwem, więc poświadczanie przez radcę jako pełnomocnika powoda
    też odpada.
    Koszt usługi notarialnej przekraczałby wpis sądowy.....
    THX

  • 2. Data: 2009-11-27 07:49:52
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśżź" <u...@w...eu> napisał

> [...]
    > pełnomocnika powoda też odpada.
    > Koszt usługi notarialnej przekraczałby wpis sądowy.....

    Nigdy nie poświadczałem notarialnie. Zwykle sam pisałem, że to jest
    kopia i że potwierdzam jej zgodność z oryginałem, ale jak tego nie
    zrobiłem to też nie było problemu. Póki pozwany nie kwestionuje
    dokumentu to sąd raczej też nie będzie tego robił.

  • 3. Data: 2009-11-27 17:36:36
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Jako kto poświadczałeś?
    Po prostu jako powód, czy jako przedstawiciel jakiegoś zawódu "koncesjonowanego" lub
    "zaufania publicznego"?
    Chodzi o postępowanie upominawcze.
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-11-27 17:51:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Jako kto poświadczałeś?
    > Po prostu jako powód, czy jako przedstawiciel jakiegoś zawódu
    > "koncesjonowanego" lub "zaufania publicznego"?

    Po prostu jako powód. Ściślej: jako reprezentant osoby prawnej
    będącej powodem.
    Nie wykonuję zawodu specjalnej troski ;)