eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOchrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości? › Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w przyszłości?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ochrona - czego można się domagać teraz oraz jak protestować w
    przyszłości?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 23:09:50 +0100

    Zygmunt pisze:
    > Każdemu się zdarzy czasem, że coś zapiszczy i nikt przez to nie czuje się
    > złodziejem skoro nie
    > ukradł, a czy ty też na kogoś komu zapiszczy patrzysz jak na złodzieja?.

    Nie. Ale 15 minut rewizji z grzebaniem po torbie miłe nie jest.

    > Zwykle ludzie rozumieją, że sklep zapewniając dostęp do towarów
    > musi jednak troszkę pilnować tego towaru - i pozwalają ochronie ustalić
    > co piszczy i bardzo często usunąć przyczynę. Ochrona też non-stop z tym się
    > spotyka.

    No to pozwoliłem grzebać po torbie, dałem się jak ta ciula prowadzić 3
    razy przez bramki i nawet pierdolonego przepraszam nie usłyszałem od
    gburów, mających mnie za złodzieja.

    > W twoim interesie jest aby ustalić co ci piszczy w torbie i tego się
    > pozbyć - pewnie kupiłeś torbę z gdzieś głęboko wciśniętym paskiem
    > kontrolnym.

    Nie. Nie ma tam żadnego paska kontrolnego, torba jest dobra i normalnie
    działa w Medialnym Marku, Empiku, Praktikerze i stadzie innych miejsc,
    gdzie chodzę. Tylko Real ma schizy. Efekt -- nie będę tam kupował, bo
    co? Co wejście mam się dawać rewidować?

    Nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek